Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
a ja jestem mega zadowolony dostałem marze 0.9 na 120 tys wkład własny 250 do tego tylko konto musiałem otworzyć rewelka i piszecie tu tylko źle źle i narzekacie ja mam termin spłat na 10 każdego miecha i tyle place jest ok i nic się nie dzieje plączą ci co nie płacą i taka prawda. tomaszko pokaz bank gdzie dostaniesz taką marze/ skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja miałem w tym banku konto i jestem bardzo zadowolony byłem może fakt że mają drogo ale coś za coś teraz mam w MBanku ale za kilka dni przechodzę do Credit Agricole bo mają najwyższą kulturę bankowości ludzie co narzekają na ten bank to opowiadają głupoty ale lecz w każdym banku są haczyki ale powracam ponownie polecam . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank beznadziejny,omijać szerokim łukiem. Beznadziejna bankowość internetowa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam się z tym, płacona zaległa kwota jest a oni się dalej upierają że jest zaległość i chcą z klienta głupka zrobić nie polecam tego banku, obsługa fatalna, jak się chce z nimi coś ustalić , to są nie uprzejmi nie słuchają tego co mówi klient przekrzykują się , skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: marża 1,15 uważam za dobry wynik kredyt 270.000 PLN, wkład własny 110.000 PLN. Dostęp internetowy: bez uwag. Wysokość opłat i prowizji: 0% prowizji. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w ciągu 2 dni miałem decyzje kredytową. cała procedura do wpłyniecią środków na konto 2 tygodnie. Dostępność w różnych walutach: PLN. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tylko się płaci i płaci i nic z tego nie ma...... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z DALA OD TEGO BANKU BRAK JAKICHKOLWIEK KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW OD W ODDZIAŁACH NAJLEPIEJ WCISNĄC KREDYT A W RAZIE PROBLEMÓW ZNAJĄ TYLKO JEDNO SŁOWO \r\nPROSZĘ NAPISAĆ REKLAMACJE \r\nBANK I OBSŁUGA PORAŻKA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: . Obsługa klienta w placówce: Ku przestrodze. Konto w Państwa banku posiadam od 1999r. ale to jak zostałem potraktowany w dniu 03.12.2012r przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Około godziny 16:00 podjechałem na stację paliw ?BP? gdzie zatankowałem 40L paliwa na sumę 230 pln. I jakie było moje zdumienie że pomimo posiadanych środków na koncie nie mogłem zapłacić kartą płatniczą za zatankowane paliwo. Kierownik stacji potraktował mnie jak przestępcę i wezwał policję. WSTYD oraz stres i nerwy jakiego doświadczyłem podczas tłumaczenia się że nie jestem PRZESTĘPCĄ który chce wyłudzić paliwo i że nie mam pojęcia co się stało bo posiadam środki na koncie nie życzę najgorszemu wrogowi. Dopiero po kontakcie telefonicznym (rozmowa trwała 11minut i 21 sekund co naraziło mnie na dodatkowe koszty)z bankiem dowiedziałem się że bank bez mojej wiedzy ograniczył MI czyli WŁAŚCICIELOWI konta dostęp do własnych środków o czym nie raczył mnie poinformować, ale smsy reklamujące usługi banku na które nigdy nie wyraziłem zgody przysyła z ?uporem maniaka? po trzy w miesiącu. W eskorcie policji jak przestępca zostałem dowieziony do banku w celu wypłacenia własnych pieniędzy. Chciałbym żeby ta osoba która bez mojej wiedzy i zgody ograniczyła mi dostęp do własnych środków została potraktowana w ten sam sposób. To nie jest pierwsza sytuacja w której ze strony banku zostałem potraktowany jak ?zło konieczne?. W czerwcu tego roku po raz kolejny zostałem bez środków płatniczych bo moja stara karta straciła ważność zaś nowa karta płatnicza ?wyparowała? zamiast zostać wysłana pod adres do korespondencji który został podany pracownikowi w placówce przy ul. 28 czerwca 1956r. w Poznaniu. Pan zarzekał się że karta na pewno zostanie wysłana pod wskazany adres. Jak się łatwo domyśleć tak się nie stało. Znowu zostałem ZMUSZONY udać się do banku celem POSZUKIWANIA GDZIE JEST MOJA KARTA I DLACZEGO DO MNIE NIE DOTARŁA. Jak się okazało WINA jak zwykle leżała po stronie banku(bo pracownik wspomnianej wcześniej placówki nie wykonał wszystkich czynności i nie zmienił danych w zakładce obsługi kart). Wielokrotnie przy próbach dokonania transakcji płatniczych przez stronę internetową wyskakiwał ?błąd? który uniemożliwiał dokończenie operacji. W przypadkach kiedy łączyłem się za pomocą ?pakietowej transmisji danych? narażało mnie to na dodatkowe koszty na co bank pozostawał głuchy. Jeszcze innym razem o tym że miedzy godziną 00:00 ? 01:00 jest księgowanie w banku transakcji i w tym czasie nie można dokonać żadnych płatności kartą dowiedziałem się również na stacji paliw po zatankowaniu do pełna. Moje szczęście że wtedy pracownica była bardziej wyrozumiała i wyraziła zgodę na dowiezienie gotówki w ciągu dnia. Czy tak ma wyglądać funkcjonowanie nowoczesnego banku? Dla mnie sytuacje które mnie spotkały są nie do pomyślenia. Przez to jak jestem traktowany w ?Credit Agricole? wszystkim znajomym będę odradzał ten bank. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W trakcie zamykania konta wspólnego po śmieci współwłaściciela, bank zablokował konto na bagatela jeden milion zl. !!! Nie podali podstawy prawnej tylko podobno jest to ich procedura wewnętrzna !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: co to za odsetki od odsetek ????????oprocentowanie realne 50% rocznie walą klienta w rogi. Dostęp internetowy: dno. Obsługa klienta w placówce: dno. Oferta kredytu/ debetu w koncie: weź sobie tu kartę buhahaaha zobaczysz i napewno policzysz za co płacisz. Elastyczność oferty: tfu nigdy więcej. Wysokość opłat i prowizji: tfu. Oferta kart płatniczych: toć to sssioook. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dno nigdy w życiu broń się przed tym nogami i rękami . Oferta kredytu/ debetu w koncie: zwłaszcza przed tym produktem kartą z limitem kredytowym potem płaczesz i płacisz jak za mokre zboże . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam mam kredyt i kiedys korzystałem w lukasa niemiałem problemów lidzie ile można narzekac? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ja polecam- ten bank, nie to co reszta, mam kredyt nisko % i czesto kiedys korzystałem z kredytów w sklepach na raty jak jeszcze lukas bank był, nie miałem problemów. mam placówke kredytowa u siebie w miescie zachodze i załatwiam wszystko bez problemów. ludzie ciagle narzekaja ?? na wszystko ile można ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie całkiem niezłe, 1,3 marża, 0% prowizji. Dostęp internetowy: słabo. Wysokość opłat i prowizji: bez prowizji. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: decyzja o przyznaniu w niecałe 2 tygodnie, trochę długo potem zamówienie umowy i uruchomienie - ponad dwa tygodnie.. Możliwość negocjacji oferty: brak negocjacji. Różnorodność zabezpieczenia: ok. Dostępność w różnych walutach: PLN tylko. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: nie mam zdania - mam jedno źródło. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z daleka od tego "banku", nawet nie patrzeć w jego stronę. Załatwienie cokolwiek w tym "banku" to droga przez mękę. Podpisałem umowę na kredyt hipoteczny(załatwiłem wszelkie formalości ) i do dnia dzisiejszego (mija 3 tydzień) deweloper nie otrzymał wpłaty na konto z banku. Co mnie podkusiło żeby tam pożyczać nie wiem. Juliette Binoche to nie Chuck Norris. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM! ZROBIC PRZELEW TRZEBA DZWONIC PRZELEW IDZIE OD PT DO WT TAKIEGO BANKU. JESZCZE NIE WIDZIAŁEM NIE POLECAM OMIJACIE Z DALEKA. JESZCZE TYLKO 2 RATY I ZAMYKAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Babcia wzięła na siebie kredyt, od którego była ubezpieczona w razie śmierci. Po śmierci babci kazali spłacać mamie ten kredyt gdyż jak stwierdzono: babcia zataiła chorobą na którą od dawna chorowała. najlepsze jest to, że nikt nigdy nie zapytał, na co choruje, ale kasę na ubezpieczenie chętnie brali! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ohydny, nieludzki bank. Z reklamą obłudnie, uśmiechającej się kobiety po przejściach. Nikomu nie polecam tego banku. Były klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
koszmar, nie polecam, jestem za granicą ale mam płatności w PL ,mam za każdym razem problem z logowaniem, dziś już oboje z mężem wpisywaliśmy hasło i nr z tokena , bo myślałam że któreś z nas jest ślepe albo źle wpisuje i znowu napis że nieprawidłowy login lub hasło, tak jest za każdym razem , potem trzeba dzwonić, jak tylko będę w PL likwiduję konto w tym "przyjaznym " banku ,a miało być tak pięknie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na Pakiet Pomocy Technicznej to kosztuje będą na kibelki obsadzać w ramach pakietu i pralkę zreperuje Pan Henio z Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam, najgorszy bank w Polsce nie rzetelny , nie miła obsługa słaby kontakt nie radze sie z nim wiazać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku nawet wrogowi. Zamknąć u nich kartę kredytową to prawdziwa droga przez mękę. Zaświadczenie o zamknięciu karty kosztuje 50 zł!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj 25.10.2012 niespodziewanie pojawiła mi się spora kwota na koncie a wieczorem miałem już 0 zł. W placówce nawet nie była zarejestrowana taka operacja i nikt nie potrafił mi odpowiedzieć co się stało z resztą moich pieniędzy, kazali napisać reklamacje a pieniędzy i tak nie ma. Nie polecam... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: od pewnego czasu ciągle w górę. Dostęp internetowy: bez problemu z tokenem. Obsługa klienta w placówce: rzadko korzystam, ale drukowanie papierków do każdej decyzji męczące, no i te cyferki, szyfry.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem . Elastyczność oferty: klienci aktualni nie mogą korzystać z nowych ofert kont osobistych np. 10% na rachunki. Wysokość opłat i prowizji: coraz gorzej. Oferta kart płatniczych: karta kończyła swoja ważność 30 września, nową otrzymałem 15 października!!!po interwencji na infolinii, rzekomo wysłano wcześniej ale do placówki bankowej!!! żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Daleko od tego banku !!! W trakcie wypowiedzenia umowy o zamknięciu karty, przesłali mi nową kartę za którą musiałam zapłacić opłatę roczną !!! Koszmar nie mogę się oderwać od tego koszmarnego banku!!! BEZNADZIEJNY BANK !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! W/w bank ŚWIETNIE współpracuje z ZUS w zakresie zajęcia konta -wychodzi nawet ochoczo przed szereg, potrafiąc zająć konto, gdzie jest sie tylko pełnomocnikiem, ma w nosie "kwote wolną od zajęcia"etc, etc OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »