Bank Credit Agricole

Adres siedziby:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
pl. Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 33 00 00
+48 (71) 35 49 009 (również z zagranicy)

Dla małych i średnich firm:
801 333 666
+48 (71) 35 49 035 (również z zagranicy)

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50
+48 (71) 799 71 49 (również z zagranicy)

(386 opinii)

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonal…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank? Wstyd, a nie bank. Nic nie działa, wnioski wysłane, nikt nie oddzwania w tej sprawie, obsługa w placówkach jest żenująca, obijają się jak tylko mogą, zero pomocy dla klienta byle tylko się go pozbyć! Aplikacja do 4 liter, wiecznie nie działająca, brak dostępu do własnych pieniędzy. Żal mi pracowników z infolinii, że muszą wysłuchiwać tego co się dzieje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedno wielkie dno! Wiecznie nic nie działa, brak dostępu do aplikacji, konta. Co chwilę problemy z wypłaceniem pieniędzy, płatności kartą, przelewy nie wychodzą. Nie mówiąc już o fatalnej aplikacji która jest po prostu żenująca. Miałam konto kilka ładnych lat, ale teraz co się dzieje porażka to mało powiedziane. Przeniosłam się do innego banku i w końcu mam to czego oczekiwałam. Nie polecam nikomu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Są opłaty i za co i problemy z bankowości internetowa ja nie długo usunę konto bo to nie opłacalne i pobierają co miesiąc 5 zł szkoduje ze otworzyłem już lepsze konto mam w byś nic nie płaciłem dno z tym bankiem i nie da rady odblokować telefonicznie tylko osobiście do banku nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank zaplokowal mi karte kredytowa bez powodu, teraz wisze na infolini dobra godzine i nikt nie odbiera. Czy to jest bank? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z podlejszych banków, nieprzyjazny dla klientów, nastawiony na dawanie kredytów. Są oddziały, gdzie klient obsługiwany jest na stojąco jak w barze szybkiej obsługi. Wychwalanie się na firmowych ulotkach to bzdura skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Linia informacyjna to katastrofa, od kilku dni nie można się połączyć z doradcą albo od razu jest komunikat, żeby zadzwonić później albo nikt nie odbiera mimo nawet pół godzinnego oczekiwania, a konto firmowe zablokowane. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowa strona w bankowości elektronicznej jest totalnie nieczytelna. Stara strona była kompletna, przejrzysta i czytelna. Chyba czas zmieć bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem długoletnim właścicielem rachunku w tym banku. 99% obsługi robię za pośrednictwem internetu. Rewelacji nie było, ale dla mnie to wystarczało. Dotychczas był czytelny, prosty system obsługi strony, z szybka i czytelnym dostępem do informacji o stanie konta i dokonanych operacji. Teraz wprowadzono ,,LEPSZA ZMIANĘ" Dla mnie to horror. Kto to wymyślił. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowa strona logowania banku nie działa na Firefoxie dla starszych komputerów. Np. FF52. Wywala po chwili od zalogowania i komunikuje błąd. Za to na jakimś archaicznym Chrome z poprzedniej epoki jakby wszystko OK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wprawdzie serwis jest w trakcie usprawniania na nową wersję i dostępu do konta czasowo brak, ale na infolinię dodzwoniłam się w 5-7 minut. Konsultant wyjaśnił mi, w jakim czasie w przybliżeniu zostanie usunięta awaria. Nie miałam żadnym trudności z moją identyfikacją jako klienta ( nie było pytań o potrawy czy inne dziwne rzeczy). Dowiedziałam się tego co, chciałam. Uprzejma, kulturalna rozmowa z konsultantem i bardzo sprawna. Podczas zakładania konta byłam obsługiwana bardzo profesjonalnie. Na wszystkie moje pytania zostały udzielone mi odpowiedzi w sposób jasny i czytelny. To konto spełnia moje oczekiwania i nie jest prawdą, że najdroższe. Ja za swoje nie płacę. Jest taka opcja. Wzięłam również kredyt i jestem bardzo zadowolona. Oprocentowanie wspaniałe w porównaniu z innymi bankami. Sprawdziłam! Zresztą nie pierwszy raz brałam pożyczkę i zawsze bez jakichkolwiek problemów. A co do doradców w banku - Pani, która mnie obsługiwała bardzo kompetentna, pomocna i serdeczna. Pełna kultura na najwyższym poziomie. Mogę polecić każdemu. Oby tak dalej. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa Pekao S.A. w PEKAO S.A »