Bank Credit Agricole

Adres siedziby:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
pl. Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 33 00 00
+48 (71) 35 49 009 (również z zagranicy)

Dla małych i średnich firm:
801 333 666
+48 (71) 35 49 035 (również z zagranicy)

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50
+48 (71) 799 71 49 (również z zagranicy)

(386 opinii)

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonal…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nowy serwis zablokował mi dostęp do konta, 2 h oczekiwania na odbiór telefonu i nic, jest możliwość odblokowania konta z automatem ale tutaj automat daje 5s na wprowadzenie 24 cyfrowego numeru rachunku i w trakcie wprowadzania informuje, że jest niepoprawny... czy ktoś kto to tworzył jest normalny? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo słabo działający serwis telefoniczny. Tak szczerze to od 2 dni staram się skontaktować z doradcą , ale bez szans. Traktuje go jako bank bez serwisu telefonicznego. Chyba ma jakieś poważne problemy albo zbliża się jakaś katastrofa z tą instytucją? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Otwarte od 10,00 rano. Chyba w trosce o pracowników żeby się wyspali. Obsługa super. Jedna osoba przyjmuje klienta i zawsze ma czas. Najwspanialej jak jakaś babcia otwiera konto. Przez najbliższe 45 minut panienka z okienka zajęta. Czas klienta jest głęboko umiejscowiony w pewnej części ciała pracownika banku. Przelewy po 14.00 wychodzą następnego dnia. Jak chcesz wcześniej... zapłać 7.00 zł. Bank zszedł na psy. Klient jest jak intruz przeszkadzający w pracy. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Masakra Nie polecam. Internetowe konto to jakas porazka. Majac numer zagraniczny nic nie zalatwisz nesli zablokujesz konto. Logowanie graniczy z cudem. Hasel wiecej nie mogli wymyslec i do tego token,ktory musisz ze soba nosisc. Sory ale nie. Zlikwidowalem konto i ulga. Inny bank nie ma problemu z numerem z zagranicy ,a aplikacja dziala jak powinna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziadostwo niepolecam tego banku obsługa klienta do [Moderacja] na infolinii kto tam pracuje bo nie ludzie nieotwierajcie kont w tym banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Serwis telefoniczny to jakaś porażka!! Kilka dni dzwonienia po kilkanaście prób dziennie i nic! Termin ważności karty kredytowej upływa za dwa dni, otrzymałam nową, ale 3 dni później wiadomość SMS Drogi kliencie prosimy o nie używanie karty z powodu usterki, prześlemy nową. I czekam od 19.07!! Przy najbliższej okazji zmieniam bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
porażka, syf jakiego nie widziałem, tam nie ma obsługi klienta, prośby moje są olewane. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A czemu nie da się minusowej opinii wystawić ? Bank porażka... Ekspresowe raty (tylko z nazwy) na ich załatwienie musimy się przygotować - miesiąc załatwiania i mnóstwo nerwosolu... Poddaję się mi brakło nerwosolu ???? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda, że w sobotę i niedziele nie można uzyskać połączenia z operatorem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto premium i zdecydowanie NIE polecam, fatalna obsługa klienta, praktycznie brak możliwości skorzystania z infolinii, w ostatnim tygodni próbowałem dodzwonić się kilkakrotnie w sprawie karty kredytowej i tylko raz to się udało, pani obiecała skontaktować się z osobą obsługującą karty i oddzwonić w ciągu 3 godzin. Czekam już 4 dni. Kilkakrotnie próbowałem się dodzwonić ponownie i byłem rozłączany nawet po 30 minutach oczekiwania w kolejce. Masakra skomentuj opinię »
Dodaj opinię