Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(409 opinii)

409 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z roku na rok coraz gorzej. Albo awaria, albo błędy w operacjach, na infolinii wiecznie niedoinformowani. Obecnie po raz kolejny bank pozbawił klientów dostępu do bankowości mobilnej, aplikacja również nie działa i tak przez cały długi weekend. To mój ostatni miesiąc w tym banku. Klika lat temu działało to całkiem fajnie, teraz to chyba najbardziej nieprzyjazny klientowi bank.
skomentuj opinię »

Komentarze (2)

użytkownik
~ Asia  •  2019-11-18
Przecież wysyłali miliony smsów i powiadomień, że w związku z połączeniem z Eurobankiem będą problemy techniczne związane z przelewami. Czy to tak ciężko zrobić przelewy szybciej? Poza tym... kiedyś musieli to zrobić. To ogromna operacja. A jak mieli tego dokonać? W innej czasoprzestrzeni?
użytkownik
~ Karol  •  2019-11-25
Niestety chaos banku nadal panuje i nikt nie stara się zadbać o klienta i załatwić pilnie sprawy które są reklamowane .
dodaj komentarz +