Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z roku na rok coraz gorzej. Albo awaria, albo błędy w operacjach, na infolinii wiecznie niedoinformowani. Obecnie po raz kolejny bank pozbawił klientów dostępu do bankowości mobilnej, aplikacja również nie działa i tak przez cały długi weekend. To mój ostatni miesiąc w tym banku. Klika lat temu działało to całkiem fajnie, teraz to chyba najbardziej nieprzyjazny klientowi bank.

Komentarze (2)

użytkownik
~ Asia  •  2019-11-18
Przecież wysyłali miliony smsów i powiadomień, że w związku z połączeniem z Eurobankiem będą problemy techniczne związane z przelewami. Czy to tak ciężko zrobić przelewy szybciej? Poza tym... kiedyś musieli to zrobić. To ogromna operacja. A jak mieli tego dokonać? W innej czasoprzestrzeni?
użytkownik
~ Karol  •  2019-11-25
Niestety chaos banku nadal panuje i nikt nie stara się zadbać o klienta i załatwić pilnie sprawy które są reklamowane .
dodaj komentarz +