Bank Ochrony Środowiska

Adres siedziby:
BOŚ S.A
ul. Żelazna 32
00-832 Warszawa

Infolinia BOŚ Banku:
801 355 455
+48 (22) 543 34 34

(144 opinii)

Bank Ochrony Środowiska S.A. (BOŚ S.A.) funkcjonuje od 1991 r. i należy do 20 największych banków w Polsce. Od 1997 r. jego akcje są notowane…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

144 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niestety ..., ale polecam i chwalę ten bank. Obsługa klienta - jest w porządku (proszę porównać w innych bankach to się dowiecie co to jest dno oraz brak kompetencji). Oferta owszem nie tryska magicznymi 0 zl za wszystko, ale PORÓWNAJ z pozostałymi bankami! Banki nie są instytucjami charytatywnymi. Super prosta obsługa aplikacji. Jestem w tym banku ponad 10 lat. Po prostu dobry, kompetentny oraz rzetelny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy Oddziału w Szczecinie to skrajna niekompetencja, brak wiedzy, stanowiska zawdzięczają znajomościom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jakieś nieporozumienie dziś piąty raz próbuje się dodzwonić na infolinię i bez skutecznie po 15 min na telefonie i nic. Jak będą mieć takie podejście do klienta to długo nie podziałają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani Katarzyna [Moderacja] rozpatrująca reklamacje nie odniosła się merytorycznie do niej, dostałem odpowiedź negatywną na reklamacji niczym kopia dla każdego bez argumentacji. Niestety stosując takie standardy i zatrudniając pracowników o \"takich\" kompetencjach tracicie klientów.\r\nBank najgorszy z jakim miałem do czynienia, dziś zamknąłem konto żeby bank znowu nie zablokował bez powodu dostępu do moich pieniędzy, na infolinię nie da się dodzwonić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czas oczekiwania na infolinię ponad godzina, bank zablokował mi środki na koncie na 48h po czym odblokował , zero informacji dla czego, zero przeprosin, nigdy nie spotkałam się z sytuacją żeby tyle czekać na połączenie z konsultantem który powiedział że tak się zdarza. Bank dno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to najgorszy bank z jakim mieliśmy do czynienia- a w chwili obecnej korzystamy z tych samych usług w 8 innych bankach. Bank wyłączył mi kartę bez jakiejkolwiek informacji o zmianie kart(ważna do 2021) , w systemie bankowości internetowej karta cały czas była aktywna( mimo że bank ja wyłączył) , byłem po za EU i nie miałem się jak skontaktować z bankiem co się dzieje. Po powrocie dokonywałem próby kontaktu z infolinią ( czas oczekiwania 75min na rozmowę z konsultantem) po kontakcie poinformowałem, zgłosiłem reklamacje i poprosiłem o wydanie nowej karty skoro tamtą sami dezaktywowali, pani kazała dzwonić następnego dnia gdyż system działa tylko do 20:00) Nie polecam. To nie jest bank , tu nie obowiązują żadne standardy , kpina z klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mamy z mężem wspólne konto w BOŚ od 10 lat. I w tym roku zmieniamy. Żeby zalogować się na konto przez telefon z rożnych urządzeń, trzeba czekać minimum kilka minut. Brak aplikacji internetowej, niedostępny blik, brak przelewow natychmiastowych. Jakąkolwiek sprawę żeby wyjaśnić trzeba czekać na połączenie z infolinia ok 30 minut. A po połączeniu i tak trzeba jechać do placówki i brać specjalnie wolny dzień w pracy, bo punkty blisko domu zostały pozamykane. Odkąd zmienili system ja i mąż mieliśmy wiele razy problem z kartą. A to karta nie można zapłacić bo nie ma środków mimo, że są. A to za dużo transakcji w ciągu 24h mimo że ostatnia realizowana 3 dni temu. Przy próbie pobrania pieniędzy z bankomatu podobna sytuacja. Strach iść robić zakupy. A jak dzwonie na infolinię to otrzymuje informacje ,żeby zadzwonić następnego dnia. Masakra, masakra,masakra. Obecnie najgorszy bank w Polsce. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra z infolinią - wszyscy nasi konsultanci rozmawiają, proszę czekać na połączenie. Mam zaiwaniać do najbliższego oddziału 70 km? Nie mam dostępu do konta przez internet, a mam opłaty jakieś, zlecenia złożone stałe i nie wiem czy poszły... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada. Od godziny usiłuję się dodzwonić, a konsultanci cały czas rozmawiają? To ile osób tam pracuje, że nikt przez godzinę nie jest w stanie porozmawiać? Dwie, a może jedna? Chyba czas zmienić bank. Zdecydowanie odradzam ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam z całego serce ten Bank. Zalogowanie na konto graniczy z cudem prowizję za wszystko odbierają, nic nie działa płatnośći nternetowe nie mają szans na realizację. Odradzam stanwoczwo! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa Pekao S.A. w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne w PEKAO S.A »
  • Konto Przekorzystne z Kartą Wielowalutową w PEKAO S.A »