mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najlepszy bank z jakim do tej pory się zetknąłem. Jest prawdziwą ikoną mobilności. Apka na telefon jest profesjonalna i przez nią można załatwić niemal wszystko, natomiast bankowość internetowa jest wzorem i dla każdego banku na świecie - posiadałem też konto w zagranicznym banku i nie ma porównania z mBankiem. Obsługa klienta infolinii jest na medal. Nigdy nie czekałem dłużej jak 3 minuty na kontakt z konsultantem. Zawsze też potrafili mi pomóc i rozwiązać problemy, a także wyjaśnić sytuację i rzeczy nie zrozumiałe. Ogromnym plusem jest to, że przez ten bank można załatwiać sprawy urzędowe, takie jak zeznania PIT czy założenie firmy - próżno szukać tego w innych bankach. Posiadam konto prawie dwa lata i jeszcze się nie zawiodłem i jestem ciągle pod wielkim wrażeniem.

Komentarze (1)

użytkownik
~ stary klient  •  2019-03-27
Jak czytam ten komentarz, to nie wiem czy się śmiać czy płakać z jego naiwności, że ktoś się na to nabierze. Bardzo słaba forma tej reklamy. Właśnie skończyłam rozmowę z z konsultantką, która generalnie nic nie wie i nic nie powie, a wszystko to już po kilkunastu minutach czekania na połączenie z konsultantem i po półgodzinnym oczekiwaniu na czat na którym nikt nie raczył odpowiadać. Generalnie nikt tam za nic nie odpowiada, a na infolinii pracują mimozy, bez wiedzy i rozumu. Jak trudniejsza sprawa, to się można jedynie dowiedzieć, że konsultant nie ma uprawnień i że nic biedak nie może zrobić. A ty jako klient możesz czekać w nieskończoność na reklamację na którą nigdy nie odpowiadają. Potrafią zająć konto bezpodstawnie i zawsze twierdzą, że dostali tytuł egzekucyjny, którego nie są w stanie pokazać. Nieuczciwa firma, czas się stąd zabierać.
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »