Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bezpłatne konto i to bez warunków, w użytkowaniu od 2 m-cy jest ok, nie narzekam. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
nie polecam!!!! oferta kredytowa z automatu,procesowanie wniosku kredytowego przez analityka- poprosiłą dodatkowo o pełne KPIR za ostatni rok- ok, wysłana kontrola firmy i Pan analityk który przyjechał na kontrolę opisał, iż trudno ustalić czym się firma zajmuje. Dodam ze w ceidg od 2008 ciągle tym samy . NIe polecam- szkoda czasu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem klientem nest bank 2 miesiące i ciągle nest bank narusza i nie wykonuje zawartych ze mną umów tak, że pozwę go o odszkodowania i zadośćuczynienia. infolinię mają politowania godną. ciągłe awarie internetowej bankowości. byłem w placówce, w której obsługa odbywa się na stojąco a o pozwolenie na skorzystanie z krzesła przy jedynym stoliku trzeba poprosić kierownika. obsługująca słabo po polsku mówiąca chyba ukrainka prawie nic nie wie, więc prosiła dyrektora o pomoc, który akurat nie potrafił pomóc. nest bank udziela franczyzny każdemu, kto tylko spełnia warunek powierzchni lokalowej tak, że nawet nie sprawdzają, czy ktoś ukończył podstawówkę. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia o tym banku występującym wcześniej pod nazwą bank smart. "Muł dno i wodorosty" Zacznę od minusów -Opóźnienia w przelewach -Pobranie wyciągu to jakaś kpina -Historia płatności widoczna na stronie tylko 30 dni wstecz -Częste przerwy w działaniu strony internetowej, zazwyczaj kilka razy w ciągu tygodnia. -Średnio raz na tydzień jeden z przelewów zostaje odrzucony, o czym dowiaduje się po pewnym czasie. -Po odrzuceniu przelewu środki są pobierane z konta i "zamrażane" następnie następuje kilkudniowa walka o ich zwrot na konto, na infolinii uzyskujemy sprzeczne informację, pieniądze będą dziś, jutro, za kilka godzin tak w kółko, już mi ręce opadają -Przelewy natychmiastowe..... Jeśli akurat działają. -Wpłatomaty niby pobierają tylko procent (wcale nie taki mały, jednak w umowie jesteśmy o tym poinformowani), nikt jednak nie informuje iż rejestracja(UWAGA przed pierwszą wpłatą we wpłatomacie należy zarejestrować się poprzez zewnętrzny serwis internetowy, ostrzegam tu ludzi którzy tak jak ja mogą stać w centrum handlowym po godzinnej walce o znalezienie odpowiedniego wpłatomatu który obsłuży nasz bank żeby jak ostatni ... odejść z kwitkiem...) do wpłatomatów jest PŁATNA. -Brak banku w największych platformach płatniczy, niektóre udostępniają płatność kartą powiecie spróbujcie w nich zapłacić za tą pomocą... karta w większości przypadków zostanie odrzucona po telefonie na infolinie uzyskacie informację, pracujemy nad tym zgłoszenie zostało przyjęte.... hmm tylko czemu na żadne moje zgłoszenie nie odpowiedzieliście(zakładam tu, iż pijarowcy banku czytają tą stronę)? -biometria głosy...... od pięciu miesięcy nie działa stan na 13-11-2016 "pracują nad tym" -Płatności natychmiastowe są obsługiwane do 18, -jedyna większa platforma obsługująca ten "dyskont" to pay uwaga przelewy nie są obsługiwane jednak online -Jakość karty bardzo słaba już po dwóch miesiącach starł mi się kod zabezpieczający. Plusy oprócz zawartych w umowie -W miarę dobre kursy przewalutowań oczywiście po wykupienie lepszego przelicznika, do tego celu polecam jednak np samiswoi.. -Aplikacja mobilna, bardzo mi się podoba. Reasumując bank "internetowy" dzięki któremu prawie nigdzie nie zapłacisz online..... W życiu korzystam z dyskontów w ostateczności, nie potrzeba mi więc by moimi finansami zajmował się dyskont.... Ja po początkowym zachwycie uciekam w popłochu i dziękuje, że już to za mną. Mam nadzieję, iż chociaż jednej osobie pomogłem podjąć decyzję odnośnie założenia konta w tym "dyskoncie". skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »