Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Maskara. Nie informują ludzi jeśli wplynie do nich zajęcie egz. Nie ma możliwości sprawdzenia I wytłumaczenia sprawy. Porażka bo w ten sposób giną pieniądze. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
absolutnie nie polecam! bandycki system. Przy tytulach wykonawczych giną pieniądze. Tytuł wycofany przez komronika a oni nadal blokują środki na poczet wycofanego tytułu... choć w swoim systemie mają informację o wycofaniu tytułu. Jeśli szanujecie swoje pieniądze to nie polecam tego banku. [Moderacja] . Pod swoją opinią mogę się nawet imieniem i nazwiskiem podpisać. Bo mam wszystkie dokumenty zgormadzone , wybronię sie. idę z tym na UOKiK oraz NF oraz Rzecznika Praw Obywatelskich. Któraś z tych instytucji musi zareagować bo skoro mnie się przydarzyło to innym pewnie też. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie k...najgorszy bank zrobili konsolidacje dostalem 20.000 na reke konsolidacji bylo 88.000 wiec prawie jest sto 110.000 a ja musze spcalic 311.000 ponad oni sa niepowazni do tego biuro posrednicze mnie jeszcze [Moderacja] ludzie dajcie sie z nimi spokoj skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nest Bank od blisko miesiąca zatrzymał sobie moje ok. 6000 zł ! 11 września 2 klientów zrobiło mi przelewy. 1 klient na kwotę ok. 5000 zł, drugi klient na kwotę ok. 1000 zł. Po około tygodniu ? kiedy pieniądze nie pojawiały się na koncie zacząłem dopytywać się klientów czy na pewno wykonali przelewy. Od obydwu otrzymałem potwierdzenie wykonania przelewów. Poszedłem więc do placówki banku wyjaśnić sprawę. Pan bankier przeczytał mi komunikat, że zgodnie z rozporządzeniem unijnym z 2015 roku przelewy zostały wstrzymane i poddane weryfikacji. Nie chciał mi wydrukować pełnej treści komunikatu, nie chciał powiedzieć czy dotyczy to 1 czy obydwu przelewów. Pełna tajemnica. Nie potrafił też powiedzieć dlaczego te przelewy są weryfikowane ani ile cała procedura potrwa. Polecił mi kontakt z infolinią (płatną). Dodam tylko, że nie otrzymałem absolutnie żadnego powiadomienia (w systemie bankowym, SMS, e-mail nic) z informacją, że moje pieniądze są wstrzymane przez bank. Gdybym nie poszedł do placówki banku mógłbym tak sobie czekać i czekać? Napisałem reklamację i zadzwoniłem na infolinię. Po półgodzinnej płatnej rozmowie nadal nie wiedziałem nic. Pan nie potrafił mi odpowiedzieć na żadne pytanie. Powiedział, że może to potrwać kilka dni, tydzień a może z racji tego że to przelewy zagraniczne dłużej. Super. Bank odpisał mi, że przelewy były źle opisane przez nadawcę (choć ci sami nadawcy robili już wcześniej takie same przelewy i nie było problemu), poproszono ich o uzupełnienie, nie odnieśli się, więc przelewy zostały zwrócone do nadawców. Obydwaj klienci twierdzą (i im wierzę), że pieniądze się do nich nie wróciły. Poprosiłem bank o przesłanie jakiegoś dowodu na wykonanie transakcji zwrotnej, numeru przelewu, cokolwiek co będę mógł pokazać klientowi. Dostałem tylko e-mail z automatu, że mają czas na rozpatrzenie mojej reklamacji do 30 dni. Extra ! Obecnie status jest taki, że bank przytulił sobie moje 6000 zł nic mi o tym nie mówiąc, ani nie podając żadnego sensownego wyjaśnienia. Czekam na te pieniądze od 3 tygodni. Miałem zaplanowany urlop zagraniczny i przez brak pieniędzy musiałem się zapożyczyć u znajomych. Wstyd ! Wstyd mi, że podjąłem współpracę z takim bankiem. Na 100% współpracy nie będę kontynuował. Tak naprawdę nie wiem kiedy i czy w ogóle odzyskam swoje pieniądze. ?Nest Bank to bezpieczna bankowość dla tych, dla których rodzina jest zawsze na pierwszym miejscu Stawiamy na proste zasady i przejrzyste reguły? ? piękne słowa bez pokrycia w rzeczywistości. Stanowczo odradzam i nie polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nest najpierw kusil wysokim oprocentowaniem lokat a potem juz w trakcie trwania 2 moich lokat zmienil warunki i obnizyl oprocentowanie do 0,5%. Nie polecam! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dołączam się do grona niezadowolonych klientów. Przez pierwsze 2 lata było OK, ale schody zaczęły się, kiedy postanowiłam zmienić limity transakcji na kartach. Mimo że wszystko jest OK nie mogę zapłacić kartą za granicą. Mam kartę V-pay i przed zmianą limitów wszystko było w porządku. Później zaczęły się same problemy. Nie wspomnę już o tym, że od tego momentu czasami nie udaje mi się wypłacić pieniędzy z bankomatu i muszę chodzić po różnych bankomatach z różnych banków. Miałam sytuacje , że w ogóle nie mogłam wypłacić gotówki. Fajnie, że mam drugie konto założone za granicą i z niego korzystam, bo tak zostałabym uziemiona. Ponieważ już kiedyś miałam problem, musiałam się kontaktować z infolinią, za co słono zapłaciłam-nie wspomnę, że musiałam czekać w kolejce co najmniej 20 minut. W związku z tym dałam sobie spokój z infolinia-stwierdziłam, że nie będę znowu płacić. W związku z tym przesłałam z mojego konta bankowego wiadomość i czekam już na odpowiedź jakieś pół roku, jak nie więcej. 3 tygodnie temu przyjechałam do Polski i użyłam nie tej karty w bankomacie, w związku z czym zablokowała się. Poszłam do oddziału w Kaliszu, a tam usłyszałam, że takie rzeczy to tylko na infolinii. Miałam też druga sprawę do załatwienia, którą mogłam wykonać w oddziale, ale pani, która miała mnie obsłużyć robiła to jak za karę. Nikogo nie było oprócz mnie. Nie przyszłam też przed zamknięciem, ale kilka godzin wcześniej. Co z tego, że konto jest za 0 zł, jak uzyskanie jakiejkolwiek informacji, czy załatwienie czegokolwiek to nieporozumienie. Ten bank to jest dobry tylko wtedy, kiedy nie masz żadnych problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] Mam konto osobiste w NEST BANKU i zapłaciłam przelewem abonament na rzecz Cyfrowego Polsatu poprzez BLUEMEDIA.Kwota 100,75 i poprostu pieniądze nie doszły.Nie zostałam poinformowana ,że coś jest nie tak.Dopiero kiedy Polsat wysłał mi wezwanie do zapłaty zobaczyłam ,że nie niby nie opłaciłam FV.Oczywiście złożyłam reklamacje,ale bank zbyt się tym nie przejął.Jakaś masakra.Teraz muszę drugi raz zapłacić. A Nest Bank przerzuca winę na BLUEMEDIA ,a najbardziej cierpi klient.\r\nA jakbym np.zapłaciła rachunek na 2000zł i co pieniądze zginęły i koniec .Nie wiadomo do kiedy mam czekać na zwrot. Coś nieprawdopodobnego.NEST BANK to złodziejski bank.\r\nZamierzam zmienić bank,bo starciłam ZAUFANIE to tego banku.Ostrzegam przed nim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po aktualizacji do 1.4.1 aplikacja strasznie wolno działa, trzeba czeka około dwóch minut a jak już się zaloguje to i tak wszystko dobrze nie działa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
JEŚLI CHCESZ MIEĆ PROBLEMY ZAŁÓŻ KONTO W TYM BANKU . LODOWANIE ZALEŻNY OD HUMORU SYSTEMU WIĘCEJ WYSTĘPUJE BŁĄD NIŻ SIĘ ZALOGOWAŁEM RAZY . ZAZNACZAM ZE WPISUJE DOBRE HASŁO . W INNYM BANKU LOGOWANIE JEST BEZ PROBLEMU W TYM FATALNIE . A INFOLINIA KASUJE MNIE ZA CZYM WYJAŚNIĘ W CZYM PROBLEM . Z INNEGO TEL. KTÓRY MAM ZA DARMO POŁĄCZENIA PANIE Z INFO LINI TWIERDZA ZE Z TEGO TRZEBA DZWONIĆ CO WIDNIEJE W BANKU JEST ŚMIESZNE JAK PRZECIEŻ WERYFIKUJĄC MNIE . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto w Nest banku od ponad dwoch lat, ale w zwiazku z tym, ze na co dzien przebywam za granica, do tej pory go nie uzywalem. Przy okazji wizyty w Polsce postanowilem wplacic tam "pare groszy" jak i zalozyc lokate. Nie mogac odnalesc danych do logowania sie przez internet udalem sie do placowki by odzyskac osmiocyfrowy login. Po zweryfikowaniu mojej osoby przez pracownika placowki, pani rozpoczela poszukiwania, ktore Zak nczyly sie fiaskiem. Zapadla decyzja: "Musi pan dzwonic na infolinie". Pani uzyczyla mi bankowy telefon i po przejsciu pozytywnej weryfikacji przez telefon, nagle uslyszalem w sluchawce, ze niestety nie dowiem sie niczego, bo musze kontaktowac sie z bankiem z nr-tel, ktory podalem przy zakladaniu konta!!! Zaznaczam ze dzwonilem z bankowego telefonu bedac dwukrotnie zweryfikowanym (przez pania w placowce - okazujac dowod osobisty) i przez tel odpowiadajac na wszystkie pytania. Wrocilem do domu i dzwonie z nr-u tel ktory podalem przy zakladaniu. Po raz kolejny seria pytan i zostalem zweryfikowany pozytywnie, ale zebym otrzymal moj login to musza do mnie wyslac wiadomosc sms. Pani twierdzi ze wyslala, ja patrze w tel i nic. "Ale ja panu wyslalam" "Ale ja nic nie dostalem" i kilka podobnych wymian miedzy nami. Pani stwierdzila, ze w takim wypadku ona mi pomoc nie moze i nic nie zalatwie. (Sms nie przyszdl do dzis). Po tak "uprzejmym i pomocnym" serwisie karty bankomatowe pocialem i nie chce miec z nimi nic wspolnego. W poniedzialek ide zalozyc lokate u konkurencji. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »