PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jak to jest że podczas zakładania konta w PKO BP pracownik banku mimo że dostał informacje o tym że nie chce mieć włączone to debetu mimo to go włącza i o tym nie informuje... Przez kilka miesięcy korzystałam z konta na którym był debet mimo że nie miałam o nim pojęcia i teraz zabrano mi z konta wszystkie pieniądze i jeszcze jestem na minusie... Tak samo jest z księgowaniem przelewów i operacji kartą... Automatycznie zabierana jest mi dana kwota po czym widnieje ona nawet przez tydzień w kwotach zablokowanych i po tym czasie zabierane mi są jeszcze raz pieniądze przez co miałam kilka razy konto na minusie... Czy ktoś miał podobny problem ? Co.mogę z tym zrobić.. Z infolinią nie można się w ogóle dogadać jakby pracowały tam roboty... Przeczytałam kilka opinii na różnych forach i okazuje się, że nie jestemdyna z takim problemem...

Komentarze (1)

użytkownik
~ Dominika  •  2018-10-30
Powiem pani że mam podobną sytuację, co najśmieszniejsze balansuje na debecie od marca a dopiero w październiku pokazało mi że jestem na minusie, jestem osobą która korzysta tylko z iko i mimo że według rachunki niby debet od razu się żerował po wpłacie na konto to aplikacja mi tego nie pokazywała, co śmieszniejsze pani z którą zakładałam umowę nie zapytała (ani nie poinformowała) mnie że debet włącza, gdy poszłam prosić o mój wniosek o debet na koncie (ponieważ umowa mówi o tym że taki wniosek musi być złożony) pani mnie poinformowała że taki debet jest ustalany między sobą tylko... Dno i tragedia
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »