PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Generalnie do konta nie mam żadnych pretensji, wszystko działa, nic się nie blokuje itp.. Jedyne co mnie zniechęciło i to skutecznei to proces kredytowy ( kredyt gotówkowy ). A na początku zaznaczę, że sam pracuje w bankowości. Poszedłem do oddziału zapytać o ofertę ( z racji tego, że pracuję w bnakowości to zaproponowali naprawdę dobre warunki ). Podpisałem wniosek, Pani przy stanowisku sprawdziła BIK, poinformowała mnie, że wszystko jest bardzo dobrze ( wysoka ocena scoringowa itp ). Następnego dnia doniosłem zaświadczenie o zarobkach ( mimo to że moje wynagrodzenie wpadało do nich.. ) i po kilku godzinach dowiedziałem się, że decyzja jest negatywna... Pani w banku powiedziała, że jest jej głupio , że musi do mnie dzownić z taką informacją. ( jedyny powód jaki podała to, że według banku za duże ryzyko bo kredyt byłby bez ubezpieczenia ). PKO wybrałem bo mieli w ofercie 120 miesięcy a kredyt na ponad 100 tys. ( chodziło o jak najniższą ratę ). Co ciekawe poszedłem jeszcze do Credit Agricole i Millenium - w Millenium mieli dla mnie przygotowaną ofertę na 110 tys zł ( na podstawie historii współpracy ) a w CA weryfikacja wniosku trwała 15 minut i oczywiście decyzja pozytywna... Zdecydowałem się na CA - okres 120 mies. To tylko pokazuje różnicę w polityce kredytowej i to, że w jednym banku jesteś bez mała VIPem a w drugim nie masz szans na cokolwiek... Po dotychczasowej współpracy z PKO do konta nie mam zastrzeżeń , ale procesu kredytowego nie polecam - zdecydowanie odradzam bo im lepszy klient tym mniejsze szanse na kredyt...

Komentarze (1)

użytkownik
~ Czesław  •  2018-09-25
To co pisze "Sebastian" to prawda. W PKO BP klient to tylko problem dla pracownika np. takiej agencji banku mieszczącego się przy ulicy Reptowskiej 39a w Bytomiu. Chciałem dzisiaj załatwić wysoki kredyt w tym banku, lecz pani mnie wyprosiła, bo wszedłem do ?JEJ? agencji z małym pieskiem tylko dlatego, że właśnie padał grad. Poszedłem 200 metrów dalej i skorzystałem z usług Banku Śląskiego gdzie pracownikom nie przeszkadzał mały piesek przy załatwianiu umowy udzielenia mi kredytu.
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »