T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuje usługi…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
To jest [Moderacja] sieć. Sprawdzajcie swoje faktury bo często się mylą i doliczają nie wiadomo za co opłaty, później jak zauważysz to po miesiącu robią korektę. To standard. Mam kilka telefonów i internet i nich. Telefony to ok ale internet to jakaś masakra. Mam opcje bez ograniczeń. Ostatnio nabrali mnóstwo nowych klientów ale kompletnie nie inwestują w rozwój nadajników więc teraz mam 1,5 mb pobierania i 13 mb wysyłanie, wcześniej miałem 40/20. SINR jest w granicach 3 do 9 w dniu w nocy natomiast 23 i w nocy internet jest. Oczywiście operator twierdzi że po ich stronie niema żadnych przeszkód. Brak słów na nich. Doczekam do końca umowy i się z nimi pożegnam z wszystkim. Nie polecam, zdecydowanie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na szczęście skończyłam już z firmą T-mobile. Powód? Fatalna obsługa klienta. W salonach miałam do czynienia z niekompetentnymi, nieuprzejmymi pracownikami. Ostatnio w salonie w Galerii Łódzkiej obsługiwała mnie dziunia z długaśnymi pazurami i niewielką znajomością swojej pracy.\r\nSą mili, kiedy chcą aby klienci podpisali umowę. A później mają nas w [Moderacja] . Rodzicom przysłali ewidentnie używany i zepsuty smartfon. Odkręcenie umowy kosztował nas nerwy i trwało dwa miesiące(!).\r\nODRADZAM WSZYSTKIM T-MOBILE! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam w okresie 14 dniowym testowym internet działał w miarę dobrze do 20 Mb/s ale po tym okresie internet zwolnił do minimum i zaczeły się problemy. Dzwoniłem kilka razy w tej sprawie do T- mobile o przywrócenie prędkości jaką miałem wcześniej w okresie testowym i zgodnym w umowie ale bez skutku,teraz złożyłem reklamację jak to nie pomoże to zgłoszę sprawę do UKE. Na zakończenie w odpowiedzi na moje interwęncje konsultanci sieci T-mobile tłumaczą się wymówkami typu: sieć przeciążona,zakłócanie nadajników przez inne osoby trzecie lub awarie itd: Za co ja płacę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ich internet domowy to nieśmieszny żart skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra, chciałem przenieść numer do T-Mobile 2 razy, za pierwszym razem z telefonem Galaxy S10+ w przedpremierowej sprzedaży, telefonów nie mieli na stanie, a jak już dostali po ponad tygodniu i wysłali to ukradli w transporcie ale fakturę mam do zapłacenia do dzisiaj a to było w lutym. Postanowiłem podejść do tematu drugi raz tym tazem z Huawei P30 Pro również w przedsprzedaży, co się okazało, na dzień dzisiejszy telefonów nie ma na stanie w t-mobile i może będą za tydzień ale czy z gratisami przedsprzedaży tego nikt nie wie, NIE POLECAM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kłodzko twierdza to najgorsza obsluga. Mlodzi chamscy ludzie którzy kłamią. Miałem telefon w naprawie to leżał u nich 2 miesiące bo nawet nie zadzwonili do mnie że jest gotowy. Nie mówiąc o telefonie zastępczym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nikomu nie polecam tej firmy jestem w niej już około 5lat ale teraz przerośli siebie samych. Zaoferowali mi nową umowę na kartę, z nowym telefonem i tańszą opłatą, wszytko było realizowane przez telefon więc czekałam na przesyłkę. Dostałam telefon szybko było by w miare wszytko ok, odebrałam paczkę oraz oświadczenie z moimi danymi oraz ze stronką podaną na której powinna być umowa oraz wnosek do zapłaty 1zł. Usiadłam spokojnie patrze na wszytko ale na stronce która była podana nie było umowy wcale, więc dzwoniłam do tej osoby która zaproponowała mi ten telefon odzywa się jakiś facet on mówi że to numer prywatny, że nie pracuje w T-Mobile, więc zadzwoniłam na infolinie z T-Mobile przedstawiłam cała sytuację, i z umowy zrezygnowałam natycmiast, i dnia kolejnego odesłałam telefon oraz wniosek o zwrot za koszty przesyłki, po dwuch dniach ten sam facet do mnie dzwoni i chciał jeszcze raz zaproponować mi ten telefon i że wyślą mi umowę, odmuwiłam a ten facet do mnie z tekstem co z teraz zrobię a ja że to moja sprawa. Wszytkie papiery wysłałam meilem do działu reklamaci dnia 15.01.2019r. i czekałam na zwrot kosztów wysyłki. Po wielokrotnym dzwonieniu co udają konsultacji zaskoczenia, po kolejnych wiadomościach do działu reklamacyjnego nadal nie dostałam odpowiedzi żadnej. Jak dalej się to potoczy to narazie nie wiem ale im tego na pewno nie podaruje. Więc nikomu tej firmy nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tmobile to [Moderacja] .kolejny raz zabrali mi srodki z konta,twierdzac ze konto stracilo waznosc.Robiac doladowanie doladowanie za 30zl dostaje informacje ,ze 1 miesiac mam na rozmowy plus 1 miesiac na odbieranie.a oni po miesiacu robia mi stan zerowy i pieniedzy nie odzyskam.nie polecam !!! Wlasnie stracili klienta z 15-letnim stazem.nigdy wiecej nie skorzystam z firmy tmobile. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie t-mobile jest również najgorszą siecią, jestem w niej od miesiąca i cały czas mam jakieś problemy, które zaczynają się już od samego przeniesienia numeru. numer miałam w play, okazało się, że przeniesiony o 2 miesiące za szybko i dostałam fakturę karną, żałosne człowiek idzie do osób kompetentnych z myślą o fachowej obsłudze a okazuje się, że eacujące tam osoby są totalnie niekompetentne, kolejny numer jaki mamy w tej sieci cały czas miał jakieś komunikaty o aktualizacji, byłam w punkcie kilka razy i nie mogli sobie z tym poradzić, mówili, że to wina telefonu, sami zaczęliśmy rozmyślać i doszliśmy do tego, że nie można odbierać mmsów,jak pojechaliśmy do punktu po raz kolejny i wspomnieliśmy o tym dopiero ustawili mmsy teraz mamy problem z dodzwonienirm się na następny numer jaki mamy w tej sieci, taki komunikat słychać połączenia zostały zablokowane przez operatora, nie możemy się od tygodnia dodzwonić do córki, nikt inny z żadnej sieci nie może się do niej dodzwonić, córka pojechała na ferie za granicę, sprawa jest założoną, nie ma żadnej odpowiedzi, na biurze obsługi są również osoby niekompetentne, każdy mówi co innego,płacę i nie mogę korzystać ze swoich usług i nie mogę mieć kontaktu z własnym dzieckiem TOTALNIE BEZNADZIEJNA SIEĆ NAJGORSZA, BEZ KOMPETENTNYCH LUDZI, NIE POLECAM NIKOMU, KAŻDA INNA TYLKO NIE T-MOBILE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecem ndobrze jest tylko przy podpisywaniu umowy same obietnice, potem słaba jakość połączeń wolny internet. Nagle uruchomione zostały u mnie smsy premium. Przez miesiąc smsy po 20 zl dziennie. T mobile opóźniło wtedy wystawienje faktury o dwa tygodnie tak żebym później zablokowała smsy, bo przecież nie byłam świadoma że usługa premium jest aktywna na moim koncie. Banda [Moderacja] i tyle.< jedna gwiazdka tylko dlatego ze musi byc conajmnie jedna zaznaczona. skomentuj opinię »