T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuje usługi…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ocena: 1.33 / 5\r\n [Moderacja] jakich mało. \r\nBiorąc umowę na 24 msc Pani zapewniała, że jest w tym telefon i usługa. Po 24 msc okazuje się( nie przedłużyłem umowy), że muszę płacić za telefon jeszcze przez rok i to po 95zl, gdzie wcześniej za telefon i usługe płaciłem 99zl, także [Moderacja] planowane od samego początku! \r\nA Pani w w biurze tylko z uśmiechem wciska umowę i tu \"Podpisać\". Szczerze odradzam, bo podzielicie mój los płacąc za telefon 3tys, który przy podpisywaniu umowy wart byl ok 1600 :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak na razie to te mobile wygrywają w rankingu najgorszej sieci z jaką miałem do czynienia do tej pory, całe szczęście, że nie dałem się namówić na ofertę abonamentową w trakcie przenoszenia numeru, więc mam szansę szybko się wymiksować z tej "cudownej" sieci. Dlaczego taka ocena sieci: 1. Wprowadzacie w błąd przyszłych klientów informując o promocji które w rzeczywistości nie istniej. 2. Po włączeniu Pakietu nielimitowane połączenia i wyświetleniu informacji o włączeniu Pakietu nadal pobierane są opłaty. 3. Została pobrana opłata za sms na numer do UK chociaż nic nie wysyłałem i odbierałem z tego numeru - od kierownika zmiany w Dziale Obsługi Klienta dowiedziałem się że takie opłaty są dwa razy w roku, niestety nie dowiedziałem się za co. Z informacji w necie dowiedziałem się że są osoby którym naliczano takie opłaty nawet kilka razy dziennie. 4. Przeszedłem do sieci te mobile tylko ze względu na usługę połączeń konferencyjnych i oczekujących które miały funkcjonować w ofercie na kartę, I co? I nie działają? A przy próbie włączenia połączeń oczekujących kodem dostaję informację o nieznanym błędzie 4. Przy tych poważnych zarzutach drobiazgiem jest że telefoniczny dział obsługi klienta kieruje do salonu aby podpisać umowę i przenieść numer na kartę a w salonie informują że podpisują tylko umowy na abonament i mix. Cytując klasyka: "NIEZŁY MACIE BUBEL W TYM-IMOBAL, SIOSTRY". Zalety - bogate bajkopisarstwo i oratorstwo w przypadku oferty i usług t-ego-mobila, mam zamiar szybko się ewakuować z tej sieci więc o innych zaletach już się raczej nie dowiem Wady - promocje które w rzeczywistości nie funkcjonują - nie działające usługi - dodatkowe opłaty niewiadomego pochodzenia ( BOK nie potrafi odpowiedzieć dlaczego opłata została naliczona) - sprzeczne informacje uzyskane w BOK i Salonie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Na początku zaznaczam jestem ich klientką od ponad 10 lat. W 2011 namówili mnie na tzw MIX z telefonem . Umowa o ile pamiętam na 3 lata za doładowania 30zł. Miałam dostać smartfon w promocji . Idiotka uwierzyłam. Efekt? Przysłali nie działający telefon , bez ładowarki!!!. Próba napraw nie powiodła się. Panowie z serwisu śmiali mi się w twarz że takie badziewie kupiłam. Odesłałam im ten telefon, mieli przysłać nowy. Nie przysłali. Przestałam płacić. Wydzwaniałam i wyjaśniałam ( za każde połączenie T-mobil nalicza opłatę ) . Nic to nie dało. Ich dział windykacji podał mnie do sądu i efektem jest zablokowanie kont. Za 830zł. Zapłaciłam. Ale stracili klienta . Najlepsze że na m-linii powiedziano mi że inne sieci są jeszcze gorsze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam nikomu!!!!! Już wielokrotnie się zawiodłam na firmie T-Mobile. Jeszcze do nich nie przystąpiłam dobrze i już mi wlepili karę kilkaset złotych za nieopłacenie faktury. A nie wykonałam jeszcze ani jednego telefonu na tym numerze T-Mobile!!!! Druga sprawa całkiem nowa - włączyli mi "sami" jakaś usługę premium która mnie kosztowała 100zł w miesiącu i mi wmawiają że sama ja aktywowałem poprzez wysłanie smsa lub przypadkowe kliknięcie w jakaś reklamę?! Od kiedy to taka usługi się włącza bez zgody abonenta i bez podawania haseł, peseli i niczego?!!! Po prostu anonimowo??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Reklama ' kocham CJE' poniżej poziomu.Kto to wynyślił!? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
KUPIŁEM ,,STARTÓWKE'' W T-MOBILE,W RAMACH PROMOCJI NA START 1GB INTERNETU.INTERNET NIE DZIAŁA. OD TRZECH DNI WYDZWANIAM DO NICH ,MÓWIĄ ZA KAZDYM RAZEM ,ZE JUZ BEDZIE DOBRZE. DZWONIENIE DO NICH JUZ DAWNO PRZEKROCZYŁO WARTOSC ,,STARTÓWKI''. POWINNI ZWRÓCIĆ KASE ALE IM NAWET TO DO GŁOWY NIE PRZYJDZIE. ODRADZAM TĄ SIEĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Postanowiłam zachęcona ofertą bonusu za przejście do T-Mobile z innej sieci skorzystać z oferty.Umowę podpisałam w salonie sprzedaży w kwocie zobowiązania zapewniającym transfer danych zgodnie z cennikiem.Oczywiście za przejście z innej sieci otrzymałam bonus.Jakież zdziwienie było po pierwszym miesiącu użytkowania gdy okazało się że bonus zmniejszył moją kwotę zobowiązania a tym samym ilość limitu transmisji danych.Jeżeli to był bonus to kwota zobowiązania powinna zostać taka jak w umowie a bonus powinien tylko obniżyć koszty faktury a nie zmniejszyć kwoty zobowiązania i tym samym ilości transmisji danych.Próba wyjaśnienia sprawy z T-Mobile kończy się na podstawieniu cennika usług tak się kończy bajka o różnych bonusach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
\r\nOcena: 1.00 / 5\r\nDno totalne dno nie polecam !Przeniosłam numer z Plusa ale t mobile poniżej dna kupiony mix z telefonem za 40 zł i tu zaczyna się porażka .Brak możliwości kupienia doładowania za tą kwotę w dowolnym punkcie tzn sklep ,kiosk .Dokupiłam doładowanie w salonie t mobile galeria B Biała za 200.00 zł 11.09 2018 za tą kwotę powinno być 5 doładowań a doładowało na 3 miesiące tj do 20.12 18 Dzisiaj 31.10 2018 moje konto zostało zablokowane po interwencji w dziale obsługi klienta dowiedziałam się że aby odblokować numer muszę wykonać kolejne doładowanie ponieważ doładowania są liczone od końca umowy !!!\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma na rynku, traktują swoich klientów jak złodziei...... skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy operator z możliwych internet bez limitu pod koniec miesiąca tnie się tak jakby do przesyłania wykorzystywali komputery Atari. Płacę grubą kasę i dostaje produkt poniżej krytyki. Do tego ustawiłem polecenie zapłaty na koncie - operator sam pobiera należą kwotę co miesiąc. I ku mojemu zaskoczeniu co miesiąc mam opóźnienia i nawet miesiąc zaległości!!!!! A kasa ma koncie leży nie ruszana!!!!!! Dramat nigdy więcej, czekam tylko na koniec umowy. skomentuj opinię »