Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie dobre, chodź w innych bankach są wyższe. Atutem jest dzienna kapitalizacja odsetek. Dostęp internetowy: Przejrzysta strona, wszystko podzielone na zakładki. Poprzez bankowość internetową jest dostęp do wszystkich produktów banku z biurem maklerskim i funduszami włącznie. Po podpisaniu umowy ramowej na stronie można składać wnioski i "podpisać" większość umów. Jedynie co brakuje to doładowywanie telefonów komórkowych poprzez bankowość elektroniczną i brak opcji zablokowania kwoty na przelew odroczony. Jeżeli komuś się zapomni, to może się okazać, że w dniu płatności zabrakło pieniędzy na koncie.. Obsługa klienta w placówce: Osoby pracujące w banku są miłe i kompetentne. Razi jedynie pewna sztywność kompetencji. Jeżeli jakiś pracownik jest od klientów biznesowych, to nie zajmnie się klientem indywidualnym, nawet jak jest duża kolejka. Czasami trzeba sporo czekać, aż ktoś zjawi się w kasie. Z drugiej strony, po podpisaniu umowy, dostaje się wizytówkę z numerem telefonu do osoby, która się nami opiekuje i można umówić się na konkretny dzień i godzinę, żeby załatwić sprawę. Trochę kiepsko dobrane są godziny otwarcia oddziałów, niektóre tylko do 17-tej, dla osób pracujących jest to spore utrudnienie.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Wystarczy zaświadczenie o dochodach i zdolność kredytowa. Zdobycie kredytu ułatwiają bardzo regularne wpływy na konto, staż w banku i ilość produktów z Aliora z jakich się korzysta. Dzięki temu można uzyskać obniżone oprocentowanie (mnie się udało o 3 punkty procentowe) i brak prowizji jeżli zgodzimy się na ubezpieczenie. Debet na koncie jest nie zależnie od kredytu i można go zamienić na kartę kredytową. . Elastyczność oferty: Oferta jest bardzo elastyczna. Są do wybory 3 konta złotowe i 4 walutowe i oferty można łączyć (np. konto złotowe i walutowe). Wystarczy w sumie podpisać jedną umowę ramową i, prze internet, Ma się dostęp do wszystkich produktów banku.. Wysokość opłat i prowizji: W podstawowym koncie płaci się tylko za kartę płatniczą, pierwsze 49 przelewów w miesiącu gratis (więcej chyba trudno zrobić) i co dla mnie najważniejsze darmowe wszystkie bankomaty. Jest opłata za SMS (10 pierwszych gratis) 30 gr., ale mi na razie nie potrącono, mimo, ze jestem prawie pewien, że w dwóch miesiącach przekroczyłem dany limit.. Oferta kart płatniczych: Do wybory jest tylko MasterCard, ale: -PayPass (niestety za wydanie- 10 PLN) -Karta z wizerunkiem -Zwykła, ale za to dostępna od ręki .
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »