Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dodatkowa autoryzacja podobno dla bezpieczeństwa, w rzeczywistości przetrzymywanie pieniędzy klienta. Przelew zlecony o 10 rano, z banku dzwonią po 14.00. Ponieważ to piątek faktyczna realizacja przelewu w poniedziałek, kwota była spora, więc bank obracał dodatkowe 3 dni bez żadnych odsetek, zamiarem przelewu była wpłata na promocyjną lokatę w innym banku, więc strata prosta do policzenia. Użerać się z nimi nie zamierzam, kilka miesięcy wcześniej odmówili przyjęcia dyspozycji na wypadek śmierci bo osoba wskazana nie jest ich klientem, w odpowiedzi na reklamację same ogólniki. Więcej szans im nie daję, po prostu zamykam konto.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Już nie stały klient  •  2019-11-05
Zgadzam się, dzisiaj również zablokowali moje przelewy z tzw. względów bezpieczeństwa. Chyba obawiają sie odpływu pieniędzy do innych banków . Ostatnie info o sytuacji Alioru są lekko niepokojące , złe kredyty dla Kani, spadający kurs na giełdzie.
dodaj komentarz +