Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
ja również padłem ofiarą tego pseudo banku-straciłem około 4000 zł w oddziale wpłaciłem pewną kwotę euro na konto w kantorze walutowym aliora , wydałem polecenie pani zmęczonej kasjerce żeby wpłaciła na konto walutowe euro zaczynające się na podane cyfry , kasjerka jwednak wybrała drugie konto złotówkowe na którym euro przewalutowało się na złotówki po kursie międzybankowym, W pośpiechu ufając kasjerce podpisałem dyspozycję.Dwie godziny póżniej interweniowałem w tej sprawie. Po dwóch miesiącach oczekiwania otrzymałem odpowiedż na reklamację,że sam podpisałem dyspozycję , więc reklamacja nie ma uzasadnienia.Wnioskowałem o odsłuchanie zapisu audio z banku , jednak na nic się to zdało.