Aviva Direct

Adres siedziby:
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A.
ul. Domaniewska 44
02-672 Warszawa

Adres korespondencyjny:
Aviva
skr. poczt. 11
00-800 Warszawa 66

Infolinia Aviva Direct:
801 28 28 28
+48 (22) 563 28 28

(22 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Aviva Direct

użytkownik
~ Blackann  •  2019-06-28
Autocasco w tej firmie to jakaś kpina. Wyceny drastycznie niskie w stosunku do kosztu naprawy. Nie polecam nikomu, problemy ze zgłoszeniem szkody, problem z uzyskaniem jakichkolwiek informacji, informacja z Działu Szkód: "osoba obsługująca szkodę ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Richard Bailr  •  2019-04-11
Przestrzegam przed TU AVIVA , firma ta stosuje [Moderacja] i niezgodne z prawem praktyki. Pod żadnym pozorem nie radzę zawierać tam jakiegokolwiek ubezpieczenia, a w szczególności ubezpieczeń Autocasco (AC) ponieważ jest to strata pieniędzy, cza... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ klient  •  2018-08-13
Szczerze odradzam ubezpieczenie czegokolwiek w AVIVIE. Od kilkunastu lat ubezpieczam tam dom, mieszkanie i trzy samochody. Bez szkody- do teraz. Banalna szkoda , pękła rura i zalanie łazienki gotowe. Pomyślałem nie problem mam ubezpieczenie, zgłos... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ ttt  •  2018-08-08
Nie polecam zawierania umów z firmą Aviva. W moim przypadku miałem polisę ponad 10 lat i jak doznałem uszkodzenia łękotki i złożyłem dokumentację uszkodzenia ciała to nie przyznano mi odszkodowania. Radzę omijać dużym łukiem tą firmę bo nie gwarantuje wypłaty.
użytkownik
~ Gary  •  2018-08-01
Dzisiaj przydarzyła mi się przykra rozmowa z agentem Avivy. Nie dość, że podczas rozmowy agent zaczął mnie pouczać i wytykać tak, że poczułem się jakbym był jakiś niedouczony to po zwróceniu uwagi, że nie będziemy w ten sposób rozmawiać po prostu ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ AS  •  2013-11-14
Minął miesiąc od zgłoszenia szkody, a do tej pory nie przesłali nawet wyceny, nie mówiąc o wypłacie odszkodowania. Traktowanie klienta poniżej krytyki, brak odpowiedzi na maile, na infolinii pracują osoby totalnie niekompetentne nie potrafiące udzielić odpowiedzi na najprostsze pytania.
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »