AXA DIRECT

Adres siedziby:
Avanssur S.A. Oddział w Polsce (AXA DIRECT)

ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Infolinia AXA Direct:
22 599 9522

(183 opinii)

AXA DIRECT rozpoczęła działalność w Polsce w listopadzie 2006 roku, oferując pełną gamę ubezpieczeń komunikacyjnych dla właścicieli samochodów: OC, A…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

183 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam tej firmy po wypadku nie z mojej winy tylko z winy klienta axa samochód mój trafił na płatny parking bo ja trafiłem do szpitala a AXA twierdzi że za parking gdzie stoi wrak mam zapłacić ze swojej kieszeni bo oni nie uznają mi faktury którą wystawił mi warsztat gdzie stoi wrak firma [Moderacja] a wyceny ich to następna porażka a do Pana opiekuna szkody to dodzwonić się nie można od 30 sierpnia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nawet z kartą informacyjną ze szpitala 6 dni szukają potwierdzenia w placówce medycznej,gdzie kartą wysłana do Axy, [Moderacja] do potęgi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W AXA pracują ludzie, którzy są manipulantami i kłamczuchami. Przekierowano mnie z rankomatu do Axa i baba, bo to nie pani, tylko babsko wredne kliknęło, że zawieram umowę, chociaż wielokrotnie zaznaczałem podczas rozmowy, że chodzi mi tylko o ofertę a nie zawarcie, nic nie kupuję, mówiłem wielokrotnie. Ofertę na auto na email potrafiła przysłać ale na dom to już nie ofertę tylko od razu potwierdzenie zawarcia umowy. No same wulgaryzmy mi się cisną na usta. To jest świństwo i się na to nie godzę. Odradzam wszystkim rozmowę telefoniczną !!! Nie dajcie się nabić w butelkę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam! Przez kilka lat korzystałem ze wszystkich nieomal opcji ubezpieczenia (dom, auta, ubezpieczenie turystyczne od sportów zimowych itp.) W lutym 2019 roku uległem poważnemu urazowi na stoku we Francji i...zaczęło się. Musiałem przejść na miejscu poważną operację nogi. Po trzech dniach pobytu w klinice usiłowałem dowiedzieć się, jak mam dalej postępować, tym bardziej, że lekarz prosił o kontakt z ubezpieczycielem w sprawie transportu medycznego do kraju. Po wielu telefonach do axa dowiedziałem się, że...szukają osoby znającej język francuski. Axa...jest firmą francuską na marginesie. W końcu, ósmego dnia pobytu w klinice...pan z axa poprosił mnie....o numer telefonu do kliniki lub mail (dodam, że dane szpitala przekazałem w dniu przyjęcia. Po powrocie rozpoczął dalszy korowód zdarzeń jak z taniego wodewilu. Długo by pisać. Pierwszy zwrot kosztów poniesionych przeze mnie otrzymałem ...w czerwcu. Klinika do tej pory (sierpień 2019) nie otrzymała zwrotu kosztów leczenia (ponad 10000euro) i w związku z tym przysyła monity do mnie. Dodam, że cześć poniesionych przeze mnie kosztów, udokumentowanych oczywiście, została przez axa zakwestionowana. Szkoda w dalszym ciągi nie została zamknieta. Oczywiście nie otrzyymałęm z axa żadnych, powtórzę, zadnych informacji na temat przebiego postępowania. Chcesz zaliczyć ekstremalny tor przeszkód w realizacji szkody? Wybierz axa :)))))) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Axa to tragedia - załatwić coś przez telefon to minimum 30minut do 1godziny, obsługa niekompetentna, trudne sprawy ich przerastają i się chamsko rozłączają, handluję samochodami i mam do czynienia z różnymi ubezpieczycielami, z innymi nie mam prawie żadnych problemow, a AXA to niekończąca się historia wyjaśniania niesłusznych wezwań do zapłaty, KRUK, KACZMARSKI itp. reklamacje kończą sie tylko wyjaśnieniem, że przepraszamy za błąd ludzki. NIGDY WIECEJ !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odnoszę wrażenie że pracują tam tylko [Moderacja] . Wpisali mi szkodę pojazdu którego nie byłem właścicielem . Próbuję ubezpieczyć samochód a dowiaduję się że wpisaną mam szkodę ! Zgłoszona sprawa do tych cymbałów 1.07.2019 ( rozmowę nagrałem ) twierdzą że juz zaraportowane a w UFG na dzień 8.07.2019 szkoda dalej jest na moim koncie . poszedłem do adwokata i sprawa będzie miała finał w sądzie , ale bedzie ich to już sporo kosztowało. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Poby w szpitalu 7 dni.... Odmowa wypłaty 280 zł... Buachacha skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zaniżają odszkodowania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, strasznie naciągają na OC w przypadku kontynuacji umowy jeśli w poprzednim roku była stłuczka nawet niewielkie zarysowania chcieli grubo ponad 5 tysięcy za ubezpieczenie śmiechu warte w kontakcie telefonicznym też niewiele pomogli obniżyli maksymalnie niecały tysiąc, zmieniłam ubezpieczyciela i zapłaciłam niecałe 1500, radzę omijać szerokim łukiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA..Witam i przestrzegam przed zawarciem ubezpieczenia - truck assistance - w axa. Mimo, że w logo mają "więcej niż serwis "to cała pomoc sprowadza się do zbycia byłego klienta(bo w końcu już wykupił polisę a teraz się naprzyksza) w potrzebie. Szumne zapewnienie o holowania do 2500? kończą się na najbliższym serwisie(choćby był w przeciwnym kierunku) i niezależnie czy pomogą czy też nie. A do miejsca gdzie pomogą trzeba i tak holować na własny koszt. Pomoc w dotarciu do miejsca zamieszkania to bilety na MPK, PKS lub PKP.. Z reszty pomocy nie chciałbym korzystać jeżeli jest ona na podobnym poziomie.. TA POLISA TO JEDNA WIELKA PORAŻKA! ! a kasę wyrzuciłem w błoto.. za polisę + holowanie.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię