Opinie o MultiMedia

użytkownik
~ Nikodem  •  2019-02-20
Ocena:
Masakra! Co chwila awarie a nawet kilka dni nie mam internetu. Obsługa też masakra na początku bot mówi ci co zrobić a porady to zrestartuj router. Jeszcze w weekend nie mogli przyjechać bo wolne mają... Teraz nawet internetu nie mam i piszę z danych od plusa. dodaj swój komentarz »
użytkownik
~ Adam  •  2019-02-05
Ocena:
Internet jest o połowę wolniejszy niż ten z który się płaci bywają momenty że nie mogę włączyć filmu na Youtube. Poza tym kilka miesięcy temu konsultant mówił że negocjują intensywnie z Polsatem rozgrywki Ligi Mistrzów a do dziś oglądają wszyscy poza mną bo ja mam Multimedia i płacę tylko 150 zł. dodaj swój komentarz »
użytkownik
~ Aa  •  2019-02-04
Ocena:
Porażka odradzam wszystkim nic nie robią sobie z klijenta dodaj swój komentarz »
użytkownik
~ Adam  •  2019-02-01
Ocena:
Najgorsze [Moderacja] wywalają internet i kablówkę w losowych momentach, średnio 2 razy w tygodniu po kilka godzin a jak już się zadzwoni po obsługę to pogrzebią i nic to nie daje xD niestety brak alternatyw dla tego chłamu po za internetem z telefonu, jak macie wybór to bierzcie cokolwiek innego. dodaj swój komentarz »
użytkownik
~ oszukany  •  2019-01-28
Ocena:
Lepiej się o tej firmy trzymać z daleka dodaj swój komentarz »
użytkownik
~ Jghjh  •  2019-01-26
Ocena:
Najgorsze [Moderacja] świata gościu do mnie przyjechał zobaczył internet i popytał pare rzeczy i powiedzial że nie wie co jest z internetem i przez tydzień nie miałem internetu dodaj swój komentarz »
  • Konto Proste Zasady w Getin Noble Bank »