Opinie o MultiMedia

użytkownik
~ gogo  •  2019-07-18
Ocena:
Miałem zamiar skorzystać z oferty na Internet 60 Mb/s, świeża ulotka reklamowa w bloku, oferta 6 miesięcy za 1 zł, potem 18 miesięcy za 24 zł miesięcznie. (Inne opcje z ulotki to: 120 Mb/s za 30 zł, 300 Mb/s za 49 zł) Przy telefoniczny... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Anna  •  2019-07-17
Ocena:
Jedna wielka żenada i dno!!! Czwarty dzień nie działa w domu telewizja, mamy dwa dekodery obydwa przestały działać, z winy aktualizacji multimediów, powinno sie zaktualizować a z ich winy od 4 dni nie mamy tv!!!!! Oczywiście od razu zostało to zgł... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Robert G.  •  2019-06-13
Ocena:
[Moderacja] . Kolejna umowa i znów dodane coś, o czym nie było mowy przy uzgadnianiu warunków. \r\n\r\nOstatni raz dałem się [Moderacja] . \r\nRadzę omijać szerokim łukiem! dodaj swój komentarz »
użytkownik
~ Aga  •  2019-06-03
Ocena:
Pomyłka a nie operator. Chciałam podpisać umowe na tv oraz internet, nie dość ze czekałam na montera 5 dni to jeszcze nie przyszedł w wyznaczonym terminie. Po wykonaniu telefonu na infolinie poinformowano mnie ze muszę jeszcze kilka dni czekać. W ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Pitri  •  2019-05-29
Ocena:
Oszukują klientów indywidualnych naliczanie opłat za sprzęt który został zwrócony 3dni po odstąpieniu od umowy! Nękanie wezwaniem do zapłaty za oddany sprzęt. Przestrzegam przed jakimkolwiek zawarciu umowy omijać długim łukiem ! Oszuści ! dodaj swój komentarz »
użytkownik
~ Pitri  •  2019-05-29
Ocena:
[Moderacja] nękają i próbują [Moderacja] pieniądze za sprzęt który został oddany 2 dni po rezygnacji z umowy. \r\n dodaj swój komentarz »
  • Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska S.A. »
  • Konto Proste Zasady w Getin Noble Bank »
  • Konto Proste Zasady dla obywateli Ukrainy w Getin Noble Bank »