~ Mir  •  2018-07-03
                                
                                Ocena:
                             
                            
                                Od przedstawiciela banku otrzymalem telefon z informacja o przyznaniu kredytu , odpowiedzialem ze nie zawieralem zadnych umow z bankiem , ze jest to pomylka ,  wybrala Pani zly numer telefonu  .W dniu nastepnym otrzymalem sms z informacja o przyznaniu kredytu w kwocie ..., umowa o nr ??. , ze splata miesieczna na konto nr ??.. .  Udalem się do banku z prośba o wyjasnienie czy zawarlem umowe czy nie . Obsluga banku majac do dyspozycji  numer umowy i nrumer konta splaty  nie zajela merytorycznego stanowiska Kazano zlozyc mi wniosek o informacje w trybie realizacji 30 dni .Wyszedlem z banku nie majac informacji czy sprawa dotyczy mojej osoby czy to zwyczajna pomylka .   Zlozylem doniesienie w Komendzie Policji . Czekam. Dane chronione przez Nest Bank zostaly przekazane osobie do tego nieupowaznionej  .ROD chyba nie dzial w tym banku  ?  Ocene jednej gwiazdki musze wystawic z uwagi na program ,  moja ocena to ponizej 0,5  gwiazdki .
                                34119