Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wszystko niby dobrze, bo bez opłat. Ale jeśli ma się jakiekolwiek nawet najprostsze pytanie, to już koniec świata! Na infolinii czeka się na konsultanta bardzo długim, potem dluga weryfikacja-przesluchanie i na koniec niezrozumiałe pytanie, by dowiedzieć się, że weryfikacja się nie powiodła! Zatem po stracie kilkunastu minut nie dowiedziałem się niczego!!! Tak samo w oddziale czy w placówce partnerskiej. Osoby z obsługi nie mają dostępu do konta i nie potrafią udzielić żadnej informacji dotyczącej sytuacji co się dzieje na koncie klienta... Są tam chyba tylko do otwierania nowych kont... A jak złożyłem reklamację, to rozpatrzono dopiero po 28 dniach, bo mają na to 30 dni... Zaznaczam, że pytanie było bardzo proste i można było by odpowiedzieć nawet telefonując do mnie. Ale tam mają procedury chyba z kosmosu. Więc dziękuję za takie traktowanie i opuszczam ten bank po niecałych 3 miesiącach współpracy.
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »