Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nest Bank w czasie migracji danych na nowy serwer przez trzy dni uniemożliwił klientom korzystanie z rachunków osobistych i oszczędnościowych, jednocześnie pobierając opłatę za próbę (!) kontaktu z infolinią (płatność naliczana jest za impuls, nie tylko za połączenie z konsultantem - innymi słowy, klient banku płaci za czekanie w kolejce na możliwość rozmowy z pracownikiem), możliwość sprawdzenia stanu konta w banku Santander (5 zł za weryfikację stanu konta podczas gdy w ciągu trzech dni aplikacja mobilna i bankowość elektroniczna w Nest Banku nie były dostępne dla klientów). Zdecydowanie odradzam zakładanie tu konta.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Czesław  •  2019-03-04
Oprócz tego info lina nie działa prawidłowo naciąga klienta na koszty , dzwoniąc straciłem dwa razy po 35 zł . Nadająca ten sam komeraż wielokrotnie ..... !!
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »