Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank jest zabawny. Na każdą usługę czy operacje, nawet najmniejszą trzeba składać reklamacje, bo nic nie działa tak ja było umówione. Korzystne przewalutowanie mam włączone a i tak przewalutowuje niekorzystnie. Po wyłączeniu usługi nadal są pobieranie opłaty za nią. Wypłaty w bankomatach zagranicą są z prowizją, a miły być darmowe. Bank się tłumaczy ze to nie oni, ale co mnie to interesuje, miały być darmowe. Po reklamacji zwracają prowizję. Odpowiedzi na reklamacje raz przychodzą na maila innym razem pocztą, a to ciąg dalszy tej samej reklamacji. Bo trzeba pamiętać, żeby przy każdej odpowiedzi wspomnieć o tym, żeby odpowiedzieli na maila. Boje się odpisać na list bo mogę wysłać gołębia anie wiem czy nie będzie jakiś chory. Strasznie dużo dodatkowej pracy z nimi przy wyjaśnianiu wszystkiego bo nic się nie zgadza z ofertą i umową. Nowy panel to też przygoda, szukanie wszystkiego trochę zajmuje, zero intuicyjności. Jedna gwiazdka za to, ze konta walutowe są darmowe, na to nie składałem jeszcze reklamacji.
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »