Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niestety przyłączam się do grona bardzo niezadowolonych klientów. Kilka dni temu zmieniłam limity wypłat gotówkowych, bezgotówkowych, bez użycia karty. I od 5 dni mam problem z wypłatą pieniędzy. Na początku mogłam wypłacić pieniądze tylko w jednym bankomacie, ponieważ w innych pojawiał się komunikat, że moja karta jest nieważna, mimo że jest jeszcze ważna 2 lata i nigdy wcześniej nie miałam problemow z wypłatą pieniędzy w tych miejscach. Kiedy już doszło do wypłaty gotówki to okazało się, że mogę zrobić wypłatę tylko 40 euro i to tylko 1 raz, mimo że limit dzienny mam ustawiony na 2 wypłaty po 200 euro. Płatności w sklepie z użyciem karty są niemożliwe, mimo że limit dzienny mam na 2 wypłaty po 40 euro. Napisałam do banku i do dzisiaj nie mam odpowiedzi. Próbowałam podnieść limity i nic to nie zmieniło. Wszystko jest wpisane prawidłowo z mojej strony. Jak tylko będę w Polsce zmieniam bank. Na infolinię nawet nie dzwonie, ponieważ pół roku temu dzwoniłam tam i czekałam na swoją kolej jakieś 40 minut, za co nieźle zapłaciłam. Nie mam zamiaru dopłacać do biznesu, bo ktoś nie dba o klientow. Lepiej mieć konto w dużym banku z wieloletnią tradycją i zapłacić te parę złotych, ale mieć pewność, że nie będzie problemów.
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »