272 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragedia. Zamknięcie konta w tym banku graniczy z cudem. Uzyskanie jakichkolwiek informacji od pracownika placówki lub infolinii to rzecz niemalże niemożliwa.
skomentuj opinię »

Komentarze (1)

użytkownik
~ Abel  •  2020-02-10
To samo spotyka mnie ,,od 16 stycznia gdy stwierdziłem ze bank pobiera opłaty w formie blokady ,które wynikają z papirowego wyciągu nie mogę poradzić ..zupełny brak działania i kompetencji . Mimo spłaty tej blokady (warunek zamknięcia rachunku) i informacji SMS o zamknięciu ,pomimo dochodzi wizyt w oddziale nic się nie zmieniło .Dzisiaj 1p lutego 202 0 kolejny wyciąg 0 za prowadzenie konta blokada t zł. Dzisiaj kolejny telefon do infolinii. .oi czekanie na efekty Oczywiście cały czas przychodzą maile marketingowe ,ale stanowiska w sprawie reklamacji brak do dnia dzisiejszego. Z Ostrzegam przed tym bankiem!!
dodaj komentarz +
  • Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska S.A. »