Jak skutecznie oszczędzać? Jak uniknąć odsetek na karcie kredytowej? Jak się zachować, gdy zgubimy dokumenty? Odpowiedzi na te i inne pytania Internauci znajdą na nowym blogu Meritum Banku.
Blog z finansowymi poradami to nowoć w komunikacji "bank – klient" w naszym kraju. Meritum Bank z powodzeniem postanowił wyjść do klienta z wiedzą i doświadczeniem, wybierając do tego medium w postaci bloga internetowego. Głównym tematem blogu Meritum Banku prowadzonego przez jego pracowników będzie oszczędzanie i zarządzanie domowym czy firmowym budżetem.
– W Meritum Banku zarządzaniem finansami zajmujemy się zawodowo, jednak na co dzień każdy z nas, bankowców gospodaruje własnymi pieniędzmi i domowym budżetem. – czytamy w aktualnościach na stronie banku.
Blog Meritum Banku cechuje nowoczesny wygląd i interaktywność, a funkcjonalność dostosowana została do możliwości smartfonów czy tabletów - mogą oni wygodnie przeglądać blog, którego rozmiar automatycznie przystosowuje się do wielkości ekranu.
- Tak jak każdy myślimy o zabezpieczeniu przyszłości naszej i naszych bliskich. Na blogu chcemy dzielić się wiedzą opartą o naszą praktykę zawodową, ale także o własne doświadczenia. Zależy nam na tym, aby to miejsce stało się forum wymiany doświadczeń związanych z oszczędzaniem. Pomysły i porady naszych czytelników będą dla wszystkich autorów bloga szczególnie ważne. Chcemy zaangażować czytelników w dyskusję – mówi Maja Matyjewicz, Dyrektor ds. bankowości internetowej w Meritum Banku.
Blog Meritum Banku wychodzi naprzeciw młodemu czytelnikowi, dzięki połączeniu bloga z coraz bardziej popularnymi „społecznościówkami”.
– Dzięki integracji z serwisami społecznościowymi, m.in. z Facebookiem, nasi Czytelnicy mogą łatwo dzielić się treściami i angażować w dyskusję z innymi osobami zainteresowanymi oszczędzaniem – dodaje Anna Ratajczak, Specjalista ds. marketingu internetowego, odpowiedzialna za projekt bloga Meritum Banku.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.