A A A
drukuj

mBank- zmienia się dla Ciebie

Data publikacji: 2013.06.06 godz. 17:31

Opracowanie własne
OCENA
4.8/5

Nowe, kolorowe logo to pierwszy etap procesu rebrandingu BRE banku, mBanku i MultiBanku, które od listopada 2013 r. zaczną działać pod jedną marką- mBank. Data nie jest przypadkowa, ponieważ to właśnie w listopadzie mBank będzie obchodził swoje 13. urodziny. Reklamy prezentujące nowy mBank pochłoną 12 mln zł, a początek ich emisji jest przewidziany na 10 czerwca.

Jak podaj władze BRE Banku, cały projekt nowego mBanku ma kosztować 100 mln zł.  Połowę pochłonęły wydatki związane z wdrożeniem i opracowaniem projektu, kolejne 50% będzie przeznaczone na dalszy rozwój, który ma się skupiać na ulepszaniu serwisu czy tworzeniu aplikacji mobilnych.

Nowe logo w paski

Od 4 czerwca zaczęło funkcjonować nowe logo mBanku. I jak to się dzieje w świecie Internetu, na forach zawrzało od skojarzeń, co przypominają paski na tle napisu mBank. Nawet sam prezes BRE Banku- Cezary Stypułkowski, pokusił się o wolne skojarzenie logo ze wzorem łowickim. Internauci, z głową pełną pomysłów rzucili się na  kojarzenie kolorowych pasków z tęczą, dywanikami, czy ręcznikami plażowymi. Określeń jest wiele i z pewnością w najbliższy czasie będzie ich jeszcze przybywać. 

Abstrahując jednak od skojarzeń, należy pamiętać o zamyśle pomysłodawców, którzy poprzez zastosowanie różnych kolorów, chcieli aby każdy segment działalności by rozpoznawalny na tle pozostałych układów kolorystycznych. W ten sposób stworzono pięć jego odmian. Podstawowa- zastąpił dotychczasową grafikę- kwiatuszka. Dominują w nim kolory- czerwony, pomarańczowy i zielony. Affluent- zastąpi logo MultiBanku. Będzie oznaczał produkty skierowane do zamożniejszych klientów. Jego kolory to- bordowy, szary, czerwony. Korporacyjna- zastąpi logo BRE Banku. Skierowany do klientów korporacyjnych. Jego kolory- szary, niebieski, czarny. Dla przedsiębiorców- adresowany do klientów biznesowych. Jego kolory- zielony, pomarańczowy, szary. Private Banking- oznaczający bankowość prywatną. Jego kolory- czarny, beżowy, brązowy.

Zgodnie z informacjami napływającymi z banku, to samo logo mają przyjąć także spółki zależne, a więc BRE Private Banking & Wealth Management oraz Dom Inwestycyjny BRE Banku.

Nowocześnie i wygodnie

Nie wszyscy mogli bezproblemowo skorzystać z nowego serwisu mBanku. Jak pierwsi mieli do niego dostęp ci, którzy zgłosili chęć testowania na stronie nowymBank.pl. Zgodnie z zapewnieniami ze strony banku, wchodząc na stronę logowania, można skorzystać z opcji „Nowego serwisu”(do, którego jeszcze nie wszyscy mają dostęp) lub z „Dotychczasowego serwisu”. 

Intuicyjny i wygodny, a jednocześnie praktyczny i użyteczny – to najkrótsza charakterystyka nowego mBanku. Mam głęboką nadzieję, że podzielą Państwo tę opinię, a dokonywanie operacji bankowych stanie się dzięki niemu przyjemniejsze- tak o wprowadzanych nowościach wypowiada się Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku.

Oferta bogatsza w nowe i wygodne rozwiązania to przede wszystkim przydatny informator, który pokaże jak prawidłowo i sprawnie korzystać z dostępnych narzędzi. Klikając na ikonę „Masz pytania” łatwo znaleźć odpowiedź na nurtujące pytania odnośnie każdego rodzaju oferty, grup produktów, usług dodatkowych czy obsługi. Przechodząc na stronę transakcyjną, znaleźć na niej można nowoczesne rozwiązania, które przypadną do gustu z pewnością niejednemu klientowi. Nawigacja finansowa umożliwi planowanie i kontrolowanie finansów osobistych, w taki sposób aby dobrze zarządzać posiadanym budżetem. mOkazje, pozwolą skorzystać z rabatów na usługi i produkty w wielu placówkach. Dużym ułatwieniem będą przelewy przez telefon i przez Facebooka. W dogodnym poruszaniu się po serwisie pomoże inteligentna wyszukiwarka. A wszystko to z myślą o łatwym i szybki dostępie do wszystkich oferowanych funkcjonalności. 

Bank, który zdobył zaufanie 3,5 mln klientów

Długofalowe plany zakładają stworzenie jednolitej oferty, która będzie dostosowana do potrzeb różnych grup klientów. Działania związane z promowaniem jednej marki, zamiast trzech, będą bardziej ekonomiczne. Wspólne inicjatywy podejmowane w ramach prowadzenia akcji marketingowych, doprowadzą nie tylko do cięcia kosztów, ale przyczynią się także do maksymalizowania zysków wypływających z synergii. 

Na efekty rozpoczętych dopiero działań trzeba będzie trochę poczekać. Jedno jest pewne nie sposób dogodzić jest wszystkim jednocześnie,  a prawdziwy bilans, w tym przypływ czy odpływ klientów bank zauważy z czasem. Wcześniej czy później bank musiałby zmierzyć się z dokonaniem zmian i narazić na ostra komentarze ze strony klientów. I tak dzieje się obecnie, nie wszyscy jego klienci są z tych nowości zadowoleni. W zaledwie dwa dni od wprowadzenia nowego serwisu, widoczne są opinie dwóch skrajnych obozów - zwolenników i przeciwników. 

 

Komentarze

Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.

Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.

comments powered by Disqus
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »