Internetowy mBank rozpoczyna kampanię promującą innowacyjny sposób na oszczędzanie, czyli usługę mSaver. Kampanię promuje kontrowersyjne hasło RÓB TO!
Nowatorski program, którego zadaniem jest ułatwienie klientom systematycznego oszczędzania, polega na automatycznym przekazywaniu części środków z kwot płaconych kartą w sklepie, wypłacanych z bankomatu lub przelewanych na konto, na rachunek oszczędnościowy klienta. Zgromadzona suma oszczędności zależy od tego, ile klient wydał. Do wyboru mamy jeden z trzech sposobów oszczędzania:
zaokrąglenia – każda transakcja bezgotówkowa jest automatycznie zaokrąglana do pełnej kwoty, a różnica ta trafia na rachunek oszczędnościowy (np. w sklepie rachunek wynosi 97 zł, bank na wniosek klienta zaokrągla transakcję do pełnych 10 zł, dlatego 3 zł przekazywane jest na rachunek oszczędnościowy),
ustalony procent od każdej transakcji – klient reguluje, jak duży procent od każdej transakcji będzie przekazywany na rachunek oszczędnościowy (min. 1 maks. 15 proc.),
ustalona kwota przy każdej transakcji – klient ustala, że bank przy okazji transakcji będzie przelewał na konto oszczędnościowe stałą kwotę (od 3 do 10 zł).
Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za kampanię mBanku tłumaczy: - Kampania opiera się o pomysł, zgodnie z którym coś, co kojarzy nam się jako „grzeszne”, może prowadzić do pozytywnych efektów. W tym wypadku grzeszne wydawanie owocuje gromadzeniem oszczędności. Im więcej wydajemy, tym więcej odkładamy. Siłą przekazu jest jego prostota. Przy płaceniu w kasie nie mamy nigdy wrażenia, że zaoszczędziliśmy. Tym razem można to zmienić.
W kampanii wykorzystana zostanie popularna mobilna aplikacja zakupowa Listonic, dzięki której przy każdej nowo stworzonej liście zakupowej, pojawi się spersonalizowana informacja, ile użytkownik zaoszczędziłby przy spisanych transakcjach dzięki nowej usłudze mBanku. Z kolei na fanpage’u mBanku w serwisie Facebook pojawi się konkurs „I’mSaver”, pozwalający na przetestowanie na wirtualnej postaci elementów usługi.
O nowym sposobie oszczędzania czytaj też w artykule Oszczędzaj na drobnych w mBanku i Millenium
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.