A A A
drukuj

Rusza trzecia edycja mFestiwalu

Data publikacji: 2012.06.29 godz. 11:33

Redaktor, eBroker.pl
OCENA
0/5

W tegorocznej edycji mBank zaprasza klientów do wykazania się kreatywnością i zgłaszania prac filmowych oraz graficznych, promujących najnowszy produkt systematycznego oszczędzania, mSaver.  

- mFestiwal zawsze wiązał się z zaangażowaniem po stronie klientów banku i był jednym z pierwszych na polskim rynku przedsięwzięć o charakterze „user-generated content”. Pomysł umożliwienia klientom współtworzenia komunikacji banku jest trafiony, w dwóch poprzednich edycjach przysłano do nas ponad 1,5 tys. prac, a festiwalowy portal odwiedziło łącznie ok. 230 tys. osób – mówi Piotr Jakubowski, juror i współorganizator mFestiwalu.

Swoje pomysły reklamowe można zgłaszać w dwóch kategoriach: film oraz billboard. Każdy klient może przesłać maksymalnie 10 prac., korzystając z aplikacji na fanegape'u portalu Facebook. Na podstawie liczby głosów oddanych na poszczególne pomysły do 5. września br., do drugiego etapu festiwalu zakwalifikuje się 25 filmów oraz 25 billboardów uznanych za najlepsze przez społeczność mBanku na Facebooku.

mFestiwal zakończy się 21 września br. W obu kategoriach przyznane zostaną trzy nagrody główne. Twórca najlepszego filmu może liczyć na 25 tys. zł oraz szansę pokazania swojego dzieła szerszej publiczności, czyli emisję spotu w TV, a zwycięzca kategorii „mBillboard” na 10 tys. zł i prezentację swojego projektu na wielkoformatowych nośnikach znajdujących się w największych polskich miastach.

Dodajmy, że w w jury tegorocznej edycji zasiądą m.in. Xawery Żuławski - uważany za jednego z najwybitniejszych polskich reżyserów młodego pokolenia oraz Maciej Samcik - dziennikarz ekonomiczny „Gazety Wyborczej”, specjalizujący się w tematyce finansowej.  

Komentarze

Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.

Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.

comments powered by Disqus
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »