Najpierw nie działały tak znane serwisy jak Wykop.pl czy serwis płatności PayU. Potem okazało się, że część klientów poznańskiej firmy Beyond.pl nie ma dostępu do danych
Usterka nastpiła w poniedziałek rano. Wiele serwisów, jak np. Wykop.pl, Kwejk.pl, Money.pl czy NaTemat.pl, serwis Tomasza Lisa, nie było dostępnych w sieci przez kilka godzin. Powód? Awaria zasilania i serwerów w firmie Beyond.pl, która tłumaczyła, że podczas "rutynowych testów" doszło do "kilkuminutowej przerwy w zasilaniu".
Przyczyną okazały się być problemy z usługą e24cloud - tzw. cloud computing, który Beyond wprowadzała na rynek pod koniec zeszłego roku. Po południu firma przyznała, że doszło do uszkodzenia macierzy dyskowej, a także jej kopii zapasowej. I że wysyła macierz wraz z kopią do Katowic do firmy Kroll Ontrack specjalizującej się w odzyskiwaniu danych.
Frustracja klientów wylała się w sieci - Dzień do tyłu, klienci straceni, kilka tysięcy złotych (lub więcej) w plecy. A to dopiero początek...- napisał jeden z internautów na profilu e24cloud na Facebooku.
W tym samym miejscu firma odpowiada: -Obiecujemy, że nie zostawimy nikogo samemu sobie. Wszystkie szkody naprawimy i zrobimy co w naszej mocy, by Wam je wynagrodzić.
Źródło: wyborcza.biz
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.