A A A
drukuj

Zostań ninja!

Data publikacji: 2012.06.14 godz. 11:05

Redaktor, eBroker.pl
OCENA
0/5

Motywem przewodnim kampanii Alior Synca nie będzie już pan w meloniku  

Oddzielny budet, oddzielny wizerunek, oddzielny marketing. Symbolem banku będzie... wojownik ninja. Dlaczego? Z badań przeprowadzonych na zlecenie banku wynika, że dla grupy docelowej postać ninja „kojarzy się z niedoścignionym wzorem doskonałości”, „jest fenomenem internetu – stoi na pograniczu rzeczywistości i fikcji”, „każdy chce być jak ninja”, budzi szacunek”, „potrafi wywołać uśmiech”, „jako bohater doskonały korzysta wyłącznie z najlepszych rozwiązań”.

To nie koniec, plany banku są bowiem ambitne. W ciągu czterech lat zamierza pozyskać milion klientów, zebrać z rynku 4 miliardy depozytów i 2,5 miliarda kredytów. Bank chce osiągnąć break-even już po 24 miesiącach od rozpoczęcia działalności.



Nie da się ukryć, że wczorajsza prezentacja banku zrobiła wrażenie. To zdecydowanie namiastka tego, jak może wkrótce wyglądać nowoczesna bankowość internetowa przyszłości. Być może start Synca za kilka lat będzie postrzegany tak samo, jak dziś debiut Inteligo czy mBanku sprzed ponad dekady – banków, które rozpoczęły nową erę w bankowości internetowej. Oczywiście teoria teorią, a dopiero praktyka pokaże czy, i jak sprawdza się Sync na co dzień.



Jedno jest pewne: to Alior Sync zgarnął palmę pierwszeństwa wdrażając bank nowej generacji. Teraz czas na Nowy mBank, który zgodnie z zapowiedziami jego przedstawicieli ma być „Facebookiem finansów”. Szczegóły tego projektu są trzymane w tajemnicy, choć mówi się o szacowanych kosztach inwestycji rzędu 100 mln złotych. Przekonać się będziemy mogli pod koniec roku. Na razie punkt dla Aliora.

Komentarze

Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.

Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.

comments powered by Disqus
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »