Beznadziejny Bank , nie kompetentni pracownicy, wielokrotnie trzeba zgłaszać sprawy do załatwienia a i tak nie zostają załatwione, zgłaszanych reklamacji nie uznają posiadałem konto przez wiele lat a dodatkowo namówiłem na nieszczęście rodzinę. W ...
zobacz całą opinię »
~ niezadowolona • 2013-12-18
Chciałam wymjienić kartę do bankomatu, ponieważ moja stara nie miała wydrukowanego nazwiska i wiecznie ścierał mi się podpis na odwrocie. Pracownica w banku zapewniała mnie że nie potrwa to dłużej niż 2 tygodnie (kalendarzowe). No to zleciłam wyda...
zobacz całą opinię »
~ ktoś • 2013-09-13
Bardzo długo czekam na podjęcie decyzji o przepisanie hipoteki na lokal o wyższej wartości (2,5 miesiąca). Sprawa jest bardzo pilna, prośby nic nie dają. Działajcie tak dalej, a utrata klientów to już kwestia czasu.
dodaj swój komentarz »
~ mar • 2013-09-10
Odradzam zdecydowanie korzystanie z usług tego banku.Niekompetentni pracownicy.Świadomie bądź nieświadomie wprowadzają człowieka w błąd.
Z daleka od tej instytucji.
dodaj swój komentarz »
~ Rozgoryczona • 2013-08-30
Obsługa klienta w placówce: Wczoraj byłam w placówce banku w Rzeszowie ul.3go Maja, spędziłam tam dosłownie godzinę stojąc w kolejce do kasy.Czynna była tylko jedna kasa, a pani kasjerka przyjmowała dużą wpłatę (ponad 200 tysięcy)reszta klientów s...
zobacz całą opinię »