Od pierwszego listopada Alior Sync zmienia regulamin dotyczący cashbacku za zakupy internetowe. Od przyszłego roku będzie zwracał 5 proc. kwoty wydanej w sklepach internetowych, tylko swoim lojalnym klientom, a nie tak, jak dotychczas wszystkim swoim klientom.
Alior Sync pojawi się na naszym rynku w czerwcu. Był to pierwszy bank określany terminem banku ery 2.0. Wirtualny oddział, innowacyjne rozwiązania, to wszystko wzbudziło zainteresowanie całej bankowej branży. Same plusy, a do tego najwyższy wówczas cashback na rynku - 5 procentowy za zakupy internetowe. Każdego miesiąca bank sprawdzał, ile klient wydał w internecie i zwracał mu 5 proc. tej kwoty przelewem na konto.
Z początkiem miesiąca na stronach banku pojawił się nowy regulamin usługi. Bank zdecydował się zmienić warunki Cashbacku za zakupy internetowe. Zmiany zaczną obowiązywać dotychczasowych klientów Alior Sync od 1 stycznia 2013 r. Na zwrot będą mogli liczyć tylko lojalni klienci banku.
„Choć nie dla wszystkich klientów zmiany w cashbacku będą dobrą informacją, to takiego obrotu sprawy należało się spodziewać. Bank nie jest bowiem instytucją charytatywną i z jego strony taki ruch jest racjonalny. Dał klientom czas na przetestowanie usług i teraz wysyła wyraźny komunikat: oddamy ci 5 proc. za zakupy, ale bądź naszym aktywnym klientem. Dla tych klientów, którzy z usług banku korzystają aktywnie, w zasadzie nic się nie zmienia.” - komentuje Wojciech Boczoń na łamach serwisu prnews.pl
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.