Drugi największy bank w Polsce się zmienia – będzie miał nowe logo i barwy. Zniknie żubr, a w jego miejsce pojawi się biało-czerwony znak UniCredit.
Cho głosy o zmianach, jakie szykowały się w Pekao pojawiały się już dawno, to dopiero wczoraj, gdy na konferencji wyświetlono film z najnowszą reklamą Pekao zakończony tekstem lektora: "Bank Pekao w nowych biało-czerwonych barwach. Witamy!", ostatecznie ucięto plotki. Ze znaku firmowego banku, który obsługuje 5 mln Polaków, zniknął żubr, zmieniły się też kolory - zamiast białego i niebieskiego będą biel i czerwień. A zamiast żubra mocno przechylona w prawo jedynka, znak włoskiej grupy UniCredit, której częścią jest Pekao.
- Nie rozstajemy się z żubrem - zapewnił prezes Luigi Lovaglio. - Bo jest on wpisany w DNA banku.
Skąd ta zmiana? - Dotychczasowe logo kojarzyło się Polakom z tradycją i zaufaniem. A to nam nie wystarczy. Zmieniliśmy sposób obsługi klientów, przeprowadziliśmy gruntowną modernizację oddziałów, mamy nowoczesną ofertę. Chcemy zasygnalizować, że Bank Pekao to również młodość, dynamizm, rozwój, dobra oferta dla młodych - mówił Jarosław Wilk, odpowiedzialny w Pekao za marketing.
- Chcemy odróżnić się od konkurentów, zwłaszcza od tego największego - powiedział z uśmiechem Lovaglio. Miał na myśli oczywiście PKO BP, z którym Pekao bywa dziś mylony.
Do końca tego roku logo i barwy zmieni połowa z tysiąca placówek banku i wszystkie bankomaty, które są zlokalizowane poza oddziałami (w sumie prawie 900). Do końca tygodnia logo zawiśnie na wszystkich dużych oddziałach Pekao w miastach gospodarzach Euro 2012 (Pekao jest oficjalnym bankiem piłkarskich mistrzostw). Reszta oddziałów na rebranding poczeka do przyszłego roku. Operacja zmiany logo ma pochłonąć 40 mln zł.
Źródło:wyborcza.biz
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.