Ruszająca właśnie kampania jest drugą, zakrojoną na szeroką skalę strategią reklamową banku dla firm. Poprzednia, realizowana pod hasłem "Jeden człowiek, jedna firma, jeden bank" zdobyła zaufanie ponad stu tysięcy klientów. Zarząd ma nadzieje, że nowa kampania osiągnie jeszcze większy sukces.
Świeża szata graficzna i spoty reklamowe to tylko część nowej kampanii Idea Banku, promującej rewolucyjne rozwiązania pozwalające małym firmom optymalizować podatki i jednym kliknięciem uzyskać zapłatę za wystawioną fakturę.
10 września ruszyła kampania reklamowa Idea Banku. Przekaz reklamowy został zbudowany wokół hasła "Wspieramy przedsiębiorczych". W trzech spotach, każdy o długości 30 sekund, Idea Bank promuje rewolucyjne rozwiązania dla małych firm stworzone po to, aby zapewnić im płynność i wsparcie przy prowadzeniu własnej działalności. Rozwiązania te pozwalają m.in. zmniejszyć ciężar składek ZUS.
- Przygotowaliśmy trzy zaskakujące propozycje, obok których żaden właściciel firmy nie przejdzie obojętnie - zapowiada Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku. - Liczymy, że kampania, zarówno dzięki swojej odważnej formie, jak i przekazywanym treściom będzie dużym wydarzeniem medialnym. Dzięki niej przedsiębiorcy, usłyszą o rozwiązaniach, których nie otrzymają w żadnym innym banku – dodaje.
Zaplanowana na sześć tygodni kampania ma obejmować największe ogólnopolskie kanały telewizji publicznej i niepublicznej, kanały informacyjne oraz największe stacje radiowe. Uzupełnieniem tej aktywności będą działania reklamowe prowadzone na głównych portalach internetowych, serwisach tematycznych oraz Facebooku.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.