Z konta PayU korzysta już 150 tys. użytkowników. Usługa dostępna jest w Polsce od pół roku.
Osoby robice zakupy przez Internet często nie kończą transakcji, gdy muszą wypełniać formularz rejestracyjny w sklepie lub podawać dodatkowe dane przed dokonaniem płatności. Wskaźnik porzuceń zamówień w niektórych sklepach sięga nawet 70 proc. Dlatego PayU udostępnia rozwiązanie, dzięki któremu można pozbyć się formalności i płacić szybciej. Korzystając z konta PayU nie trzeba zapamiętywać kilkunastu loginów i haseł, co jest uciążliwe zwłaszcza dla osób, które robią zakupy w sieci często i w wielu różnych miejscach.
PayU wyszło problemowi naprzeciw: kupujący nie musi już zapamiętywać danych do logowania w poszczególnych e-sklepach, posługuje się wyłącznie jednym loginem i hasłem do konta PayU. Wszystkie dane, zarówno osobowe (np. adres wysyłki), jak i finansowe (dotyczące numerów kart płatniczych), podawane są tylko raz i przechowywane przez PayU.
– W tradycyjnych sklepach nikt nie prosi nas o zostawianie danych za każdym razem, gdy chcemy coś kupić. Dążymy więc do tego, by podobnie było w Internecie. Zakupy w sieci powinny być szybkie i przyjemne, czyli ograniczać się do włożenia towaru do koszyka i potwierdzenia transakcji zakupu, takie możliwości daje nasze konto PayU – tłumaczy Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU SA.

Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.