Raiffeisen Bank Polska, który połączy się z Polbank EFG, otwiera postępowanie przetargowe na agencję kreatywną. Połączenie obu instytucji ma nastąpić w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Zwyciska agencja, która zostanie wybrana w finałowej fazie przetargu spośród zaledwie kilku najlepszych ofert, musi być odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki Raiffeisen Polbank i jej bieżącą obsługę. Zakończenie procesu wyboru agencji reklamowej planowane jest na koniec lipca.
Połączony bank działać będzie pod marką Raiffeisen Polbank. Ma to odzwierciedlać reputację marki Raiffeisena w skali międzynarodowej i bardzo wysoką rozpoznawalność Polbanku na lokalnym rynku. „Twarzą” Polbanku jest obecnie najwybitniejsza polska biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk, a dzięki przedłużeniu kontraktu na kolejne dwa lata, będzie także współpracować z połączonym bankiem.
„Zależy nam na tym, by do przetargu stanęły agencje, które dobrze rozumieją specyfikę naszej branży, ale jednocześnie są w stanie zaproponować coś świeżego. Będzie to dla nich spore wyzwanie, ponieważ dotąd Raiffeisen i Polbank działały na innych polach, odwoływały się do innych grup klientów; to łączenie bankowości korporacyjnej i dla zamożnego klienta indywidualnego z bankowością stricte detaliczną. Obie marki są dobrze znane, ale funkcjonują w różnych segmentach, niosąc ze sobą inne atrybuty. Nowy brand ma je połączyć i zaskoczyć konkurencję” – podkreśla Joanna Cegłowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Raiffeisen Bank Polska.
Raiffeisen Polbank ma być bankiem uniwersalnym, w ofercie którego znajdzie się pełen zakres produktów i usług dla wszystkich segmentów, z bazą niespełna miliona klientów i siecią prawie 450 placówek w 150 miastach Polski.
źródło: prnews.pl
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.