Klienci Banku Millennium nie będą wspominać „końca świata” dobrze. Do godziny 13.00 nie działała strona bankowości elektronicznej, klienci skarżyli się również na problemy z połączeniem się z infolinią.
O awarii poinformowali internetowe serwisy medialne użytkownicy i klienci Banku.
- „Od wczoraj wieczorem nie działają karty banku Millennium. Nie przechodzą transakcje gotówkowe, bezgotówkowe i płatności w Internecie” - pisze do serwisu wp.pl Miłosz.
- „Nie potwierdzam, że taka sytuacja miała miejsce od wczoraj wieczora. Problem zaczął występować dzisiaj około godziny 10 rano” - wyjaśniał Wojciech Kaczorowski z Banku Millennium.
Według rzecznika kłopoty pojawiły się w wyniku skumulowania się operacji użytkowników. Wyłączono wówczas część funkcji operacyjnych systemu: na początku odłączono usługi bankowości internetowej, mobilnej, płatności kartami oraz wypłaty z bankomatów.
- „O 12 wróciły już karty i bankomaty, stopniowo będziemy podłączać kolejnych użytkowników do systemu bankowości internetowej. Szacujemy, że problem zostanie usunięty, a pełna sprawność systemu przywrócona około godziny 14” - informował rzecznik Banku.
Awaria bankowości elektronicznej na szczęście została już naprawiona.
Źródło: wp.pl
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.