Euro to wyjątkowa okazja, by zarobić na kibicach. Jednak jak się okazuje, łatwiej zarobić na plastikowym pieniądzu, niż innych produktach finansowych
Pierwszy w wycigu do kieszeni kibica podczas Euro 2012 jest oficjalny bank mistrzostw - Pekao, który wykorzystuje tę okazję przede wszystkim do zmiany logo (o zmianie czytaj w naszym artykule ). Pekao ma też wyłączność na wydawanie kart płatniczych prepaid z logo Euro 2012. Jeszcze przed pierwszym meczem z udziałem naszej reprezentacji kibice wykupili 50 tys. takich kart.
Piłkarskie karty płatnicze promują też inne banki, choć nie wolno im używać logo Euro 2012. Karty prepaid z wizerunkiem Stadionu Narodowego wprowadził też mBank, natomiast BZ WBK sprzedaje po 15 zł Karty Kibica, też z motywami futbolowymi.
Zdaniem Macieja Samcika, z portalu Wyborcza.biz „Bankowcy nie wykorzystali innej ogromnej szansy - pomysłu na lokaty, których oprocentowanie byłoby uzależnione od wyników naszej drużyny narodowej, innych drużyn albo w ogóle od wyników turnieju” Dlaczego? Zabawy "zabroniło" Ministerstwo Finansów, uznając takie praktyki za hazard.
Zarobić można - jeśli nie na lokacie, to na okolicznościowych monetach poświęconych Euro. Na początku tygodnia NBP sprzedał serię pięciu takich monet. Najcenniejsze były szczerozłote 500-złotówki z dwiema uncjami złota - w sprzedaży było tysiąc monet, z których każdą wyceniono na 16 tys. zł. Teraz monety 500-złotowe są licytowane co najmniej od kilkudziesięciu tys. zł.
Źródło: wyborcza.biz
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.