Na laptopie, smartfonie czy tablecie - teraz Meritum Bank jest dostępny wszędzie. Nowa odsłona Meritum Banku, to nie tylko nowa strona internetowa, ale także wprowadzenie do użytku technologii, która dostosowuje wielkość strony do ekranu urządzenia mobilnego. Klienci będą też mogli skorzystać z nowych udogodnień m.in. kalkulatora kredytowego czy marketu ubezpieczeń.
Meritum Bank, podobnie jak mBank- stawia na innowacyjność. Jako jeden z pierwszych zaczyna przecierać szlaki i wychodzi do klientów z nowatorskimi rozwiązaniami. Takie zmiany ucieszą nie tylko klientów banku, ale też użytkowników urządzeń mobilnych, którzy dopiero zamierzają skorzystać z usług banku.
Założenia przyjęte przez bank
Meritum Bank stawia na innowacje. I nie myli się pod tym względem, bo przewagę zdobędą ci, którzy szybko i elastycznie będą dostosowywać się do zmieniających się realiów rynkowych. Taka będzie najbliższa przyszłość nie tylko dla sektora bankowego, ale też dla firm działających w innych branżach. Jak wyjaśniają pracownicy, nowy Meritum Bank ma się wyróżniać innowacyjnymi rozwiązaniami, częścią tego założenia jest nowa strona internetowa, która działa od 24 czerwca 2013 r. Nowy serwis, wraz z konkurencyjnymi produktami, ma wyróżniać bank na tle pozostałych podmiotów działających w branży.
Jak wygląda nowa strona?
Jest przede wszystkim przejrzysta. Na stronie głównej nie ma przepychu- natłoku grafik i informacji. Dominuje minimalizm, dzięki czemu łatwo, intuicyjnie można przemieszczać się po wybranych zagadnieniach. Za pomocą jednego przycisku można dotrzeć do wszelkich niezbędnych informacji. Jasna kolorystyka tła i konkretne, najważniejsze informacje danej oferty sprawiają, że przekaz kierowany do klienta jest prosty i zrozumiały. W przypadku zainteresowania najnowszą ofertą np. kredytu czy możliwością oszczędzania, klient bez problemu przechodzi, za pomocą jednego kliknięcia do całej, szczegółowej oferty.
Już na pierwszej stronie można zdefiniować siebie, jako klienta indywidualnego lub firmę. Po kliknięciu na „Finanse osobiste” czy „Dla firm” klient przechodzi do oferty produktowej skierowanej do konkretnej grupy docelowej. W przypadku klienta indywidualnego ma dostępne informacje nt.: kont, oszczędności, kredytów, ubezpieczeń i kart kredytowych. Jeśli interesuje go dany temat np. chce zaciągnąć kredyt, po kliknięciu na to zagadnienie otrzymuje pełne informacje o aktualnej ofercie. Dalej bez problemu określa, jaki rodzaj kredytu go interesuje i otrzymuje więcej informacji. Może także od razu złożyć wniosek. Także założenie konta nie wymaga już wychodzenia z domu. Teraz szybko i sprawnie, można je będzie założyć siedząc w domu na fotelu.Lepszy design posiada też strona, poprzez która można zalogować się do Systemu Bankowości Elektronicznej. Zawartych jest na niej kilka najistotniejszych informacji, które ułatwią logowanie do systemu. Z zapowiedzi banku wynika, że niedługo zmieni się też sam system logowania. Ma być bardziej przychylny klientom, a więc łatwiejszy w obsłudze. Obecnie z poziomu strony logowania można bezpośrednio przejść na bloga o oszczędzaniu, do którego czytania zachęcają słowa- Nasi eksperci dzielą się wiedzą o oszczędzaniu.
Klient może więcej
Strona jest nowoczesna, bo jak inaczej można powiedzieć o miejscu, które jest kompatybilne z profilami Banku na serwisach społecznościowych i Blogiem o oszczędzaniu? Pełen profesjonalizm, serwisy społecznościowe to przecież nieodzowny element życia współczesnego człowieka. Cenne źródło informacji i miejsce nawiązywania kontaktów, pozyskiwania klientów. W dolnej części strony, w pozycji- Co mówią o nas klienci na Facebooku?- znajdują się komentarze klientów. Posty z Facebooka są umieszczane na stronie banku w sposób automatyczny. Nikt ich nie sprawdza i nie blokuje. Trafiają tu w takiej wersji, w jakiej wychodzą od nadawcy. Wprowadzenie takiej nowości miało podkreślić, że bank jest otwarty na dialog z klientem.
Trzeba przyznać, że jest to odważne posunięcie, jak na instytucję finansową. Dotychczas żaden inny bank nie wprowadził takiej możliwości. Może to wynikać z obaw, że nie zawsze takie komentarze mogą przysłużyć się do budowania dobrego wizerunku. Przeważnie klienci, jeśli już piszą, to piszą o tym co nie działa, co jest nie tak. Wyrażają swoje niezadowolenie i wnoszą roszczenia. Rzadziej natomiast dzielą się dobrymi opiniami. Takie są realia serwisów społecznościowych. A kreatywność ludzi bywa nieoceniona. Z drugiej jednak strony komentarze płynące od samych klientów są cennym źródłem informacji, nie tylko dla innych klientów, ale też dla samych pracowników banku. W pewnym stopniu mogą oni wyeliminować różne niedogodności i dopracować wszelkie niedoskonałości.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.