A A A
drukuj

W mBanku poradzi ekspert on-line

Data publikacji: 2013.09.19 godz. 13:49

Opracowanie własne
OCENA
3.4/5

Znikają kolejne przeszkody w kontaktach z bankami. Usługa „ekspert on-line” oferowana przez mBank jest dostępna 24 godziny na dobę dla aktualnych i potencjalnych klientów tej instytucji. Śmiało można powiedzieć, że to całodobowy oddział bankowy, bo można w nim nie tylko porozmawiać z doradcą, ale także zobaczyć go on-line.

Do niedawna z usługi ekspert on-line mogli korzystać tylko klienci banku. Kontaktując się z bankiem przez Internet można było uzyskać wsparcie przy korzystaniu z bankowości internetowej, pomoc przy zakupie nowych produktów i informacje na temat oferty bankowej. Z możliwości tej każdego sierpniowego dnia korzystało ok. 500 osób. Bank zdecydował więc o rozszerzeniu zakresu usługi. Teraz jest ona dostępna także dla osób, które dopiero zetknęły się z ofertą banku i chcą ją bliżej poznać, by ewentualnie zdecydować o dołączeniu do grona klientów mBanku.

Konsultant ma możliwość zaprezentowania rozmówcy materiałów multimedialnych i przesłania linków. Możliwe jest więc omówienie oferty czy pomoc w wypełnieniu formularzy tak samo jak w oddziale, tyle tylko, że na odległość. Podobieństwo do tradycyjnej wizyty jest jeszcze większe, jeśli obie strony korzystają z kamery internetowej, oglądają te same materiały, widzą swoje reakcje. To rozwiązanie jest szczególnie ważne dla nowych klientów, którzy mogą być nie do końca przekonani do prezentowanych propozycji, mogą się bać o coś zapytać. Konsultant, widząc ich „mowę ciała”, może się zorientować co do nastawienia rozmówcy do omawianej oferty.

Oprócz połączenia wideo możliwa jest rozmowa głosowa oraz czat. Wszystkie połączenia są szyfrowane i rejestrowane. Jeśli dodać, że obsługa narzędzia umożliwiającego kontakt jest łatwa i intuicyjna, to widać, że rozmowa z konsultantem on-line jest równie bezpieczna, jak spotkanie z żywym człowiekiem w oddziale. W sytuacji, gdy klient prosi o pomoc w korzystaniu z bankowości internetowej, to konsultant udziela wskazówek, a rozmówca normalnie loguje się do systemu transakcyjnego banku.

Komentarze

Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.

Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.

comments powered by Disqus
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »