Chcąc skorzystać z usługi ekspert on-line wystarczy uruchomić komputer, połączyć się z Internetem, korzystając z przeglądarki z wtyczką Microsoft Silverlight.
Przedstawiona propozycja mBanku to pewna forma idei wideo bankingu. W usłudze tej klient nie łączy się z tradycyjnym call center, ale z Wideo Contact Center, którego pracownicy mają podobne możliwości pomocy jak w usłudze ekspert on-line. Różnica polega na tym, że wideo banking jest realizowany z kiosków informacyjnych, terminali transakcyjnych i najnowocześniejszych bankomatów. Dzięki temu pracownicy Wideo Contact Center mogą udzielić wsparcia przy jakichkolwiek problemach z obsługą bezdusznych urządzeń samoobsługowych (bankomatów, wpłatomatów) znajdujących się w danym punkcie bankowym. Takie wysunięte „przyczółki” można tworzyć wszędzie tam, gdzie nie opłaca się uruchamiać tradycyjnych oddziałów bankowych. Wystarczy nieco miejsca i infrastruktura telekomunikacyjna.
Pierwsze wdrożenia wideo bankingu pokazują, że banki mogą w ten sposób zaoszczędzić kilkadziesiąt procent na kosztach wynagrodzenia i to przy wydłużonym czasie obsługi i efektywniejszym nadzorze nad pracownikami.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.