Ciężkie chwile przeżywa od tygodnia wielu klientów banku Inteligo (internetowa marka należąca do PKO BP). Zmiana systemu informatycznego zaburzyła funkcjonowanie bankowości internetowej.
O pracach związanych z integracją systemu informatycznego Inteligo z systemami PKO BP bank uprzedzał od kilku tygodni na własnej stronie internetowej oraz na swoim profilu na Facebooku. Prace miały się rozpocząć w piątek (6 września) po południu i potrwać przez cały weekend. Internauci twierdzą, że informacji było za mało, a na dodatek trudności z dostępem do bankowości internetowej zaczęły się już w piątkowe przedpołudnie. Przez cały weekend na facebookowym profilu Inteligo trwały dyskusje czy bank dostatecznie szeroko informował o swoich planach i czy te prace muszą faktycznie tak długo trwać. Wypowiadający się twierdzili, że Inteligo nie stanął na wysokości zadania w zakresie dostępności informacji, że powinien wysłać każdemu klientowi maila lub sms.
W poniedziałek (9 września) zamieszanie się nie skończyło – wiele osób miało problemy z zalogowaniem się do systemu, korzystaniem z jego funkcjonalności. Bank przekonuje, że kłopoty były przejściowe i związane z faktem, że po weekendowej przerwie bardzo wiele osób chciało równocześnie zalogować się do systemu. Duże obciążenie bankowego serwera spowodowało wolniejsze działanie systemu.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.