25 listopada br. – znikną z rynku marki BRE Bank i MultiBank, pozostanie jedynie mBank. Nie zmienią się systemy transakcyjne, numeru rachunków ani model obsługi klientów.
Pozostawienie marki mBank było od dawna zapowiadane przez Grupę BRE. Tak naprawdę, to jedynie zmiana „szyldu” (rebranding) ułatwiająca bankowi prowadzenie akcji promocyjnych i marketingowych, optymalizację kosztów, wykorzystanie potencjału większej organizacji.
Rebranding został poprzedzony badaniami, które wykazały, że to właśnie marka mBank posiada największą rozpoznawalność i wartość spośród wszystkich brandów grupy BRE. Marka ta ceniona jest przede wszystkim za innowacyjność, zarówno w zakresie bankowości internetowej, jak i rozwiązań mobilnych.
Pierwszymi działaniami rebrandingowymi było stworzenie w czerwcu br. nowego logo mBanku, uruchomienie nowych serwisów transakcyjnych i informacyjnych. Rozpoczęcie kolejnego etapu działania nie oznacza żadnych kłopotów dla klientów, gdyż nie wiąże się ze zmianami w umowach, w ofercie poszczególnych banków – dotąd działających pod różnymi nazwami a wkrótce pod wspólnym logo mBank. W związku z wprowadzaną zmianą nie ma potrzeby odwiedzania placówek bankowych, podpisywania aneksów do zawartych wcześniej umów. Nadal będą obowiązywały te same numeru rachunków, numery telefonów do oddziałów i model obsługi.
Jedyna poważna zmiana dotyczy adresów stron internetowych. Od 25 listopada „główna” strona internetowa będzie dostępna pod adresem www.mbank.pl, stąd będzie można przejść do systemów transakcyjnych MultiBanku i BRE Banku. Klienci tego ostatniego, będą się musieli przyzwyczaić, że „ścieżka dostępu” do ich pieniędzy będzie wiodła przez zakładkę „MSP i Korporacje” lub przez „Private Banking”. System transakcyjny zostanie przemianowany z iBRE na mBank CompanyNet i planowana jest zmiana jego szaty graficznej.
Dla ułatwienia orientacji w skomasowanej ofercie, produkty i usługi dawnego MultiBanku będą proponowane z logo mBanku opatrzonym dopiskiem „dawny MultiBank”.
Zmiana wizerunku oddziałów będzie następowała stopniowo. Ostateczne zakończenie akcji rebrandingu planowane jest na koniec I kwartału 2014 r. Znacznie dłużej potrwa unifikacja standardów obsługi, łączenie placówek detalicznych i korporacyjnych. Proces ten ma się zakończyć dopiero w 2018 r.
Szczegółowe informacje o zasadach i kierunkach wprowadzanych zmian dostępne są na stronie www.brebank.pl/jedenbank
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.