A A A
drukuj

Co banki oferują klientom?

Data publikacji: 2013.05.09 godz. 13:19

Opracowanie własne
OCENA
4.8/5

Banki robią ukłon wobec nowych klientów, często zapominając o tych, których już pozyskali. Zabiegają o nich, ale w wielu przypadkach są to działania, które wypadają strasznie blado. Coraz to nowsze oferty promocyjne przyciągają klientów, niemniej jednak, aby nie dać się złapać na czysto marketingowe chwyty, należy dokładnie przyjrzeć się regulaminowi. 

Oferty bankowe zaczynaj przypominać te wyprodukowane przez operatorów telefonii komórkowej- Gorące hasła, a za nimi kryjące się regulaminy, naszpikowane długą listą warunków do spełnienia. W rzeczywistości okazuje się, że otrzymujemy umowy zawierające tysiące punktów z kategorii- „co zrobić aby skorzystać z promocji”. Dlatego też hasła „Konto Godne Polecenia”, „Dobre Konto”, „Konto z premią” czy „Konto zarabiające”- zawierają mnóstwo gwiazdek, z którymi warto się zapoznać przed skorzystaniem z oferty. Poniżej kilka przykładów, czym banki wabią klientów.

 

Kredyt online

Kredyt z obniżonym oprocentowaniem, bez zaświadczeń o dochodach- oferuje mBank. Takimi hasłami kuszą i inne banki. Niemniej jednak kiedy przyjdzie już do skorzystania
z oferty, okazuje się, że i tak musimy potwierdzić otrzymywanie dochodów, najlepiej mailowo przysyłając historię rachunku. Do 14 dni od uruchomienia kredytu można z niego zrezygnować bez ponoszenia żadnych opłat.

 Banki - ufać czy nie ufać? Czytaj w eBroker.pl

Tańsze paliwo

Dla posiadaczy rachunku Getin UP lub konta Uniwersalne Plus, Getin Bank oferuje możliwość zatankowania 30 litrów paliwa w obniżonej cenie. Klient otrzymuje zwrot różnicy ceny paliwa, jest to różnica między średnią ceną jednego litra paliwa Pb95 w danym miesiącu kalendarzowym a kwotą 3,95 zł. Jak czytamy w regulaminie- „Z zastrzeżeniem, że jeśli Średnia Cena Paliwa w danym Cyklu Rozliczeniowym nie przekroczy kwoty 3,95 zł, wówczas Różnica Ceny będzie wynosiła zero złotych”. Przyjmując założenia promocji, oznacza to, że przy zatankowaniu 30 litrów paliwa, klient oszczędza w przybliżeniu ok. 40 zł miesięcznie. 


Płatność zbliżeniowa

Wspólna inicjatywa Credit Agricole i sieci sklepów Żabka i Freshmarket, polega na zbliżeniowym płaceniu za zakupy powyżej 40 zł. Po dokonaniu transakcji klient otrzymuje eBon(wartość 3 zł) do wykorzystania podczas kolejnych zakupów.

 

Banki dają zyskać klientom, pod warunkiem, że ci będą aktywnie korzystać z usług, które oferują. Np. określają minimalna kwotę comiesięcznych wpływów(najczęściej jest to minimum tysiąc zł), przyznają profity za dokonywanie płatności kartą oraz robienie przelewów internetowych. Ważne jest, aby dobrać produkt odpowiedni dla siebie, mając przy tym świadomość wszystkich gwiazdek, tłumaczonych w regulaminie drobnym druczkiem.

Komentarze

Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.

Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.

comments powered by Disqus
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »