Kevin Spacey, amerykański aktor ze światowej ekstraklasy, ma w najbliższych miesiącach pociągnąć Bank Zachodni WBK ku większym zyskom. 23 września rozpoczęła się kampania reklamowa z jego udziałem w gazetach, internecie i na portalach społecznościowych. Od 1 października zobaczymy go w telewizyjnych spotach.
BZ WBK reklamowały już takie zagraniczne gwiazdorskie tuzy, jak Chuck Norris, Antonio Banderas, Gerard Depardieu, Danny DeVito, John Cleese. Reklamowały z powodzeniem: np. Chuck Norris, jedna z najgłośniejszych i najbardziej rozpoznawalnych aktorskich gwiazd światowego formatu, które wystąpiły w reklamie polskiego banku, przyniósł BZ WBK wzrost udziału w rynku kredytów gotówkowych oraz kont osobistych. Marketingowcy od dawna już zapowiadali, że na jesień przygotowują kolejny reklamowy fajerwerk, twierdząc jednocześnie, że będzie to „największa zintegrowana kampania marketingowa w historii banku”. Teraz już wszystko wiadomo: reklamową „lokomotywą” BZ WBK jest właśnie Kevin Spacey. To on ma pomóc utrzymać temu bankowi pozycję trzeciej najsilniejszej marki bankowej w Polsce, o które to miejsce BZ WBK walczy zacięcie z Grupą BRE (w listopadzie ma w całości zmienić markę na mBank).
„Kevin Spacey jest gwiazdą największego formatu – uważany obecnie za jednego z trzech najlepszych aktorów na świecie” – napisał bank w komunikacie prasowym. Spacey to również aktor teatralny, reżyser oraz producent filmowy, dwukrotny zdobywca Oscara. Ostatnio najbardziej zasłynął z roli w serialu „House of Cards” – pierwszej superprodukcji telewizyjnej, która najpierw emitowana była w płatnym kanale w internecie.
„Po współpracy z kilkoma popularnymi zagranicznymi aktorami i komikami, tym razem nasz bank sięga jeszcze wyżej. W reklamie będziemy oglądać Kevina Spacey. (…) Wybór celebryty nie był przypadkowy. Błyskotliwy, nieoczywisty, znany z nieprzeciętnej inteligencji i poczucia humoru aktor, świetnie wpisuje się w nowe pozycjonowanie Banku Zachodniego WBK, który po integracji (z przejętym 4 stycznia br. Kredyt Bankiem; proces fuzji obu instytucji finansowych dobiega końca – przyp. eBroker) oraz migracji marki umocni swój wizerunek i pozycję trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce” – tłumaczy się BZ WBK na swej stronie internetowej.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.