Już wkrótce możliwe będzie płacenie za pomocą kolorowych breloków, bransoletek, czy zawieszek z plastiku, skóry czy innych materiałów. Wedle naszego uznania.
Projekt gadetów QUICKO służących do płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass przygotowała Firma MLK Sp. z o.o. Gadżety QUICKO kierowane są do oferty banków, organizatorów imprez masowych, oraz wszystkich innych partnerów, pragnąc urozmaicić ofertę i uatrakcyjnić działania marketingowe.
Unikalną cechą gadżetów QUICKO jest możliwość ich automatycznej personalizacji w praktycznie każdym certyfikowanym centrum personalizacji kart płatniczych. Specjalna, spersonalizowana karta MasterCard jest w standardowy sposób wydawana klientowi banku razem z gadżetem. Po włożeniu karty do gadżetu klient może używać gadżetu do płatności jak swojej karty debetowej, kredytowej czy pre-paid na całej sieci akceptacji MasterCard PayPass na świecie.
Co dla wielu pewnie jest nie lada zaskoczeniem, Polska jest światowym liderem w tempie rozwoju płatności zbliżeniowych. Na dziś dzień w Polsce wydanych jest ponad 10 milionów kart zbliżeniowych, które akceptowane są w 60 tysiącach sklepów i innych punktów sprzedaży. Co miesiąc dokonuje się ponad 5 milionów transakcji kartami zbliżeniowymi.
- Jesteśmy dumni, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce i na świecie wprowadzamy wyjątkowe gadżety do płatności zbliżeniowych. Jestem pewna, że zaoferujemy bankom i innym partnerom unikalne gadżety płatnicze, które pozwolą im zaskoczyć swoich klientów i jeszcze bardziej związać ze swoją marką. - mówi Katarzyna Drzyzga, Prezes Zarządu MLK Sp. z o.o. - Nasze gadżety są świetnym sposobem urozmaicenia produktów bankowych, a w szczególności specjalnych ofert i akcji marketingowych kierowanych do młodzieży i młodych klientów, do kierowców, kibiców sportowych, uczestników festiwali i wielu innych grup klientów - dodaje.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.